Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

09 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Elveda

Elveda
 

Ne kadar kaldı vaktim

Belli değil!

İkinci bahar dedim

Kış güneşi kadar kısa sürdü

Hayatıma uzaktan

Şöyle bir baktım da

“Orta Kahve” ile

“Bir buçuk Adana”

Ortasında bir yerdeyim

İçimde ise

Sana takılı kalmış

Kocaman bir yürek…

Ve hiç bitmek tükenmek

Bilmeyen,

Cayır cayır yakan acılı

Ayrılık akşamları…

***

Sensizliğin acısını yaşarken

İkinci bahar gibi

Elimde kalan tek şey

Unutulmaz mazi…

Ne kadar kaldı vaktim

Belli değil

Az bir zaman istiyorum sadece,

“Veda “edecek kadar…

Ya silinecek tüm anılarım

Ya da

Hatıra kalacak bir tek o an…

İşe yarar mı bilmem

Söyler misin?

Bir “ Elveda”

Parmak izlerinin sindiği

Tenimden,

Adını silebilir mi?

***

Ama mecburum sana

Bir tanem

Canımı acıtacağını bile bile,

“Elveda” demeye…

Yüreğimin tek sahibi

Dostum sırdaşım, can yoldaşım

Kadınım!

?

“Elveda”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 09.03.2014  00.18

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..