Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

En büyük Beşiktaş

En büyük Beşiktaş
 

Her zaman, her yerde, En büyük KARTAL


Dört maçta, üç beraberlik, bir galibiyet kazanılan, altı puan kaybedilen, altı puan.
Taraftarın yorumu, bununla ilgili değil. Taraftar, son transferi yorumluyor. Basın da öyle. Manzaraya bakıyorum, Kartalın, düşmanı yine kartal. Beşiktaş'ı yorumlayan, Beşiktaşlı yorumcu yazarlar ve yoruma katılan, kendini taraftar sanan, futbol cahilleri. Bunlar yıkım için harekete geçmişler sanki.

Antepden, transfer edilen Tabata, bana göre, şu anda Türkiye'de bulunan en iyi yabancı futbolcu. Bu benim görüşüm. Oynayınca, bunu göreceksiniz. Tabata'nın transferinde, elbette teknik patronun onayı da vardır. Basından öğrendiğimize göre, bazı yöneticiler, keşke golcü alsaydık. Bu takımın 10 numaraya ihtiyacı yoktu, eleştirileri yapıyorlarmış. Özür dileyerek, bu yöneticileri de futbol cahilleri olarak değerlendiriyorum. Delgadonun sakatlığından sonra, 10 numara yok diye ağlıyordunuz. Şimdi golcü yok diye, sızlanıyorsunuz, eminim bir kaç hafta sonra, teknik direktör yok diye ağıt yakacaksınız. Sizler yöneticisiniz. Sizler, bu konuları, basının önünde konuşmayacaksınız. Sizin, muayyen periyotlarda yaptığınız, yönetim kurulu toplantılarınız yok mu. Çıkar orada eleştirilerinizi yaparsınız. Çok aceleniz varsa, başkandan randevu alır, konuşursunuz. Hem futbol cahili, hem yönetim cahili, ikisi bir arada olmaz.

Futbol takımını biraz kendi haline bırakın. Daha yolun başındayız. Kayıplar elbette olacak. Tüm takımlar puan kaybedecekler. Beşiktaşlı futbolcuların, diğer takımların futbolcularından, kalite olarak düşük olduğunu söyleyebilirmisiniz. Fazlaları var, eksikleri yok. Bu takım, Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak. Yıkıcı olmayın. Yapıcı olun. Destek olun. Bu ligin, en iyi takımı BEŞİKTAŞ. En iyi futbolcuları Beşiktaşlı olanlar. Oynadığımız dört maçta da, rakipler, yenilmemek için oynadılar. Dört maçta da Beşiktaşı yenebileceklerini, düşünmediler. İşte büyüklük denen şey budur. Beşiktaş EN BÜYÜKTÜR ve hep öyle olmalıdır. Büyük Kulübün taraftarı da, yöneticisi de, büyük olmalıdır. Küçülmeyelim. Her zaman dik duralım. Beşiktaşlı, olunmaz. Beşiktaşlı doğulur. Bu sezonda, şampiyon Beşiktaş. Gelecek sezon, ondan sonraki ve odan sonraki sezonda. Beşiktaşlı başka şey düşünmez. Kartal hep zirvededir. Ne ormana sığar, ne kafese.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..