Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '11

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

En büyük sevgi

En büyük sevgi
 

Adamın biri rüyasında, upuzun bir kumsal boyunca yanında Tanrı ile yürüyormuş. Onlar yürürken tam karşılarındaki gökyüzünden bir film şeridi gibi adamın hayatından sahneler geçiyormuş. Kumsal adamın hayat yoluymuş sanki. Adam kumda iki çift ayak izi gördüğünde dikkat etmiş, Bir çifti kendisinin, bir çifti Tanrı'nın... Hayatının son sahnesi de gökyüzünden geçtikten sonra adam kumdaki ayak izlerine boydan boya bir daha bakmış ve birden bir şey dikkatini çekmiş. Hayat yolunun bazı bölümlerinde kumda sadece bir çift ayak izi görülüyormuş ve adam dehşet içinde fark etmiş ki, hayatının en kötü ve en acılı anlarında ayak izleri ikiden bire düşüyormuş. Yani acılı anlarında bu yolu yalnız yürüyormuş. Bu keşfi onu fena halde rahatsız etmiş ve Tanrı'ya sormaya karar vermiş:

"Tanrım, eğer sana inanırsam, senin yolunda gidersem her zaman yanımda olacağını, her zaman yanı başımda yürüyeceğini söylemiştin. Oysa hayat yoluma bakıyorum, en zorlu, en kötü, en acılı anlarımda sadece bir çift ayak izi görüyorum. Anlayamıyorum Tanrım, hayatın kolay günlerinde yanımda yürürken, sana en muhtaç olduğum anlarda beni niye terk ettin?"

Tanrı gülümseyerek cevap vermiş:

"Sevgili, çok değerli evladım ben seni çok sevdim ve hiç terk etmedim. Hayat yolundaki o sınav günlerinde, yani en acılı, en kötü anlarında kumda hep bir çift ayak izi gördün. Dikkat et ayak izleri teke indiğinde derinleşiyor. Çünkü o sıra ben seni kucağımda taşıyordum."

Tanrım; en zorlu, en kötü, en acılı anlarımda beni kucağında taşıdığın için, öğretmen olabilmem adına hazırlamış olduğun plân için, sağlıklı, duygulu ve duyarlı, sorumluluk sahibi evlatlar verdiğin için, en küçük bir sıkıntımda rahatlıkla arayıp, yardım isteyebileceğim iki kız kardeşim olduğu için, en ihtiyaç duyduğum zamanda, bana destek olmaya çalışan, hayatıma anlam katan çok değerli dostlarımı karşıma çıkarttığın için ve bugün de bana nefes alabilme şansını verdiğin için sana minnettarım.

 

*Koyu renkle yazılan bölüm Nuray SAYARI'nın "Aşk Kuantumu" adlı kitabından alınmıştır.

 
Toplam blog
: 40
: 1920
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

1986 Bolu Eğitim Yüksek Okulu Mezunuyum. Sınıf öğretmenliği yapıyorum. ..