Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

EN DEMOKRAT BAŞBAKAN BENİM!

EN DEMOKRAT BAŞBAKAN BENİM!
 

KOYUN SÜRÜSÜ SANDILAR BİZİ !


YENİ BİR GEZEGEN BULUNDU

Adaletin Kaldırıldığı Pırlantalı gezegen.

Toz pembe gözlüklü

Hepsi benim olan,

İklimi ılıman

Dini müslam

Dili arabifasyan

Rengi Siyah-beyaz, gökkuşağı bulunmayan

Her şeyiyle benim olan

Tek tip giyinilen

Tek tip düşünülen

Muhalefet edilmeyen(ettirilmeyen)

Verilenlerle yetinilen

Suratlarına tükürsen yarabbi şükür denilen

Etrafımda fır fır dönülen

Erkekleri takkeli, cüppeli,

Kadınları kapkara çarşaflı

Elleri yüzleri kapalı olan.

Atları bulunmayan(Düşmekten korkarım da)

Eşekleri bol olan

Her şeyiyle benim olan

Benim valim, Benim Kaymakamım

Benim Belediye başkanım

Benim memurum, benim işçim

Etrafımda etten duvar ören

İşçileri memurları acımasızca döven

Benim polisim

Benim basınım

Aleyhimde yazmayan gazetecilerim

Güllük gülüstanlık gezegenim

Aleyhimde yazanların ipini çekerim.

Muhalefet etmeyen Televizyonlarım

Her şeyiyle benim olan

Haremlik- selamlık yaşanan

Danışmanları cemaat liderleri olan

Gemileri yatları bol olan

Altınları satıp yerine pırlanta takan

Çoluk çocuk eş dost yandaşları kayrılan

Bizden olmayanların elini ayağını bağlayan

Kavga eden, zıtlaşanları zıplatan

Ya sev ya terk etleri bol olan

Bizden olan bizden olmayan

Bizimkiler, ötekiler. Ötekileştirilenler.

Her şeyiyle bizim olan.

Sadakası bol, şakşakcısı gani gani olan

Sokakları işsizler ordusuyla korunan

Sofralarında kuru soğanı yavan ekmeği bol olan

Krizin delip geçtiğinden haberi bile olmayan

İşsizlikten sevinç gözyaşları akıtan

Üzerine benzin döküp göbek atan

Cinnet geçirip ailesini kurşunlayan

Buna da şükür deyip el ovuşturan

Kendi kuyusunu kendisi kazan

Bindiği dalı kesen

Yağcılıkta üstüne bulunmayan

Hep göz içine bakılan

Hep birlikte parmak kaldıran

Asla itirazı olmayan

Alanlarında bolca mangalları olan

Desteksiz atılınca

Küllerinden eser kalmayan

Saman gibi su üzerinde duran.


Kameraları açık telefonları kulaklı olan

Giriş kapısında

Rab bana Rab bana hep bana hep bana yazan

Her şeyiyle benim olan

Adaletin Kaldırıldığı Pırlantalı gezegen.

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..