Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '16

 
Kategori
Öykü
 

En güzel anı

En güzel anı
 

Durduramıyorum zamanı. Atacağım her adımın hesabını yapmaktan yoruldum artık. Bitkin düşüyorum. Gözlerimi kısıyorum. Saat ilerliyor. Uyuyakalmışım. Guguklu saatim çalıyor. Guguk, guguk… Büyük dedemin antikalarından işte.

Kalkıp giyinmeye üşeniyorum. Yine en sevdiğim ıspanak kokusu. Bizim hatun döktürmüş. Ne kadar çirkef olsa da el lezzetine diyeceğim yok. İdare ediyoruz  birbirimizi. Bu yaştan sonra da artık ne yapalım.

Her zamanki köşeme geçiyorum. Bilgisayarım, telefonum, gazetem, dergilerim her zamanki gibi yine salona taşınmış. Gülüyorum. Kimin işi acaba?

Gün yine hareketli. Efkârlıyım aslında. Eskileri özlüyorum. Geçmişteki her güzel anımı hatırlıyorum birer birer. Vakit daralıyor mu ne? Ne zaman helallik isteyeceğim?

Karımın yanık sesinde buluyorum dermanımı. Konserine yarım saat geç kalmıştı bile. Ah diyor senin yüzünden, senin yüzünden. Hayatımda hayat bulan en güzel anılarım hep senin varlığının yüzünden. Gülüşüyoruz.

 

 
Toplam blog
: 57
: 287
Kayıt tarihi
: 16.12.10
 
 

Merhabalar. Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirdim. Ordu Yeni Haber gazete..