Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Erdoğan, Hrant, Arınç, Devlet, Yargı, Hakim, Savcı vb vb…

Erdoğan, Hrant, Arınç, Devlet, Yargı, Hakim, Savcı vb vb…
 

Başbakan Erdoğan’ı  konuşurken ilk defa bu kadar çaresiz gördüm; Devleti bile şaşırdı… Biz devlet olarak (yürütme demek istiyor, düzeltiyor.) yapmamız gerekeni yaptık ama yargılama yapamadı demeye getirdi… Yol da gösterdi; Temyize gitsinler… Ben Hrant’ın ailesi olsam gitmem temyize… İşte derim T.C. ‘nin durumu bu… Çünkü devletin namusu olmalıydı bu dava… Ailenin değil…

Kararı veren hakim ise elindeki dosyadan bu sonucun çıkmasının doğal olduğunu söyledi… Ama içinin rahat olmadığını da özellikle belirtti…

Savcı ise daha net konuştu; Dosyada eksik yok!

Boş verdim hepsini… Bu ilahi komedi karşısında Türk halkı ikiye bölündü, sevincim bu… Aynı duyguyu 35 kaçağın bombalanmasında da yaşamıştım ben… Bu Cumhuriyetin başarısı bence… Bir tarafta milliyetçilik adına yapılan her olayı kayıtsız şartsız savunan bir kitle var… Bu hep vardı zaten…  12 Eylül’ü ezici çoğunlukla destekleyen ruhta buydu… İşkencelere, idamlara bizzat katılmak isteyen ruhta buydu…  Ancak karşısında ise gelişen bir başka ruh ve kimlik var… İşte bu sevincim…

Bir demokratlık oyunu değil bu gelişenler… Bir inanç olayı… Hrant ya da 35 ‘’kaçakçı’’  öyle bir şey yaptılar ki;  Derme çatma sistemler çatırdıyor… Toplum ikiye bölünüyor… Saygılarımı sunuyorum size ve önünüzde saygıyla eğiliyorum…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..