Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '11

 
Kategori
Siyaset
 

Erdoğan'ı kendi içlerinden biri kabul ediyorlar

Erdoğan'ı kendi içlerinden biri kabul ediyorlar
 

Bu, AK Parti Genel Başkanı olarak olmasa da, Cumhurbaşkanı adyı olarak olacak hehâlde...


Dün (08.10.2011,cumartesi), Başbakan Erdoğan'ın annesinin cenaze namazı için Fâtih Câmisi'ne gidememiştim.

Taziye için öğle namazından sonra KaracaAhmet mezarlığında idim. Defin'den sonra, ilk olarak; tâziyelerin Akşam namazından sonra Marmara İlâhiyat Camisi'nde okunacak olan Kur'an-ı Kerim ve Mevlid-i Şeriften sonra kabul edileceği îlan edildi. 3-5 dakika sonra; Sayın Başbakan'ın taziyeleri, Kabristan'a da kabul etmeye başladığı îlân edilince, biz de, Kabristan'da yeni tanıştığımız bir arkadaşla beklemeye başladık.

Binlerce insan bir anda Sayın Başbakan'ın önüne yığılmıştı.

Güvenlik görevlilerinin işi çok zordu. Bir yandan Başbakan'a mukayyed olmaya çalışırken, bir yandan da düzgün bir şekilde taziye yapılabilmesi için canhıraşâne çalışıyorladı.

Dünkü (08.10.2011,cumartesi) yazımda, Sayın Başbakan'a olan sevgi selinin; tamamen O'nu kendi içlerinden biri olarak kabul edip bağırlarına basmaları dolayısı ile; '' KaracaAhmet'te Sayın Erdoğan'ın, neden bu Millet'in %50 oyunu alabildiğinin izlerini gördüm bir kez daha. '' diye yazmıştım.

Tamam, Sayın Başbakan'ın bu tavrı tam bir halk adamı olduğunu gösteriyor. Milletin içinden biri olması dolayısı ile yaptıkları gâyet normal...

Akşam namazını kılmak için Marmara İlâhiyat Câmisi'nde beklerken arkamda biri sesli sesli telefonla konuşuyor; ''Aloo.. Ben bugün, Başbakan'a başsağlığı dilemek için elini sıktım. Yav bizim F... 'ye de söyle!.. Yok yok sen telefonunu ver bana ben söyliyeyim!.. Şindi de İlâhiyat Câmisi'ndeyim... Namazdan sonra, burda da kabul edecek tâziyeleri!..''

Tam akşam ezanına yakın, arkama dönüp baktım, adamın ağzı kulaklarına varyor mutluluktan...

Türkiye bugüne kadar, câmi avlusunda yakınının tabutu da olasa sırtlayıp götüren; Kabristan'da tâziye kabul eden bir Başbakan'ı ilk def'a görüyor gâlibâ.

İşte bunun için bu Millet; Türk'ü Kürt'ü, Laz'ı, Çerkez'i Abaza'sı... ile bu Başbakan'ı % 50 ile bağrına basıyor... Sayın Erdoğan eğer bir dahaki seçimde tekrar aday olacak olursa, AK PARTİ belki de % 55-60'ı bulacak.

Bu; AK PARTİ Genel Başkanı olarak olmasa da, Cumhurbaşkanı adayı olarak olacak herhâlde...

Sağlık ve Muhabbetle

Bektaş Azizoğlu

09.10.2011,pazar 23.50

İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..