Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Ergenlik sivilceleri

Ergenlik sivilceleri
 

- Abi
- Uyuyorum
- Abiii
- neee!
- Kadınlar ne ister?
- Ait olmak
- Neye
- Güvenebileceği birine
- Bu kadar mı?
- ve sahip olmak
- Neye?
- Kadınlığına saygı duyacak birine
- Anlamadım!
- Anlarsın... Hadi uyu şimdi.

..
.

- Peki ne hediye edersen etkilersin?
- Samimiyet
- Tabi ya..!
- Ama öyle, samimi olduktan sonra her hediye etki yaratır
- Tamam iki ekmek alayım hediye diye vereyim o zaman
- Kahvaltı sabahında kapısını çal, güne onunla başlamak istediğini ve onu özlediğini söyle. Ekmeğin sıcaklığını hissetmesi için uzat ellerine, o uykulu gözlerle bakarkende mutfakta harika bir omlet hazırla, o gün aldığı en güzel hediye seni seyrederken avuçlarında hissettiği ekmeğin ve sevginin sıcaklığı olucaktır.
- Prezarvatif
- Nee?
- eee her hediye olur demiştin
- Sana geldiğinde ellerinden tut ve yatak odasına götür. Hediyeni çıkar, o şaşkın gözlerle bakarken prazarvatifleri balon gibi şişirmeye başla. Ne yaptığını sorduğunda, arsızlığını balonlara hapsettiğini, tenine dokunarak, sırtını göğsünde hissederek uyumak istediğini, düşlerinde onu sevebileceğini göstermek istediğini söyle. Uykuya dalmadan önce senin sıcaklığını hissederek, balon şeklinde şişirilmiş prazarvetiflere bakıp gülümseyerek uyuyacaktır.
- Vayy!... Futbol sevmeyen bir hatuna derbi bileti
- Kızacaktır, kaşlarını çatıcaktır, stada gelmek istemeyecektir. İkna et maçın önemini anlat, gülümse, gelicektir. Formanı giy, atkını tak, maç başlarken kalabalığa aldırmadan sahaya sırtını dön ve gözlerine bak, onu izle, dakikalarca. Şaşıracaktır, kalabalık size bakarken sıkılıcak belki utanacaktır ama avuçlarında derbi biletine tutarken gülümseyecektir ve bir süre sonra oda kalabalığa aldırmadan seni seyredecektir.
- Her soruya cevabın var dimi
- Sorduğun soruların cevabı samimiyet. Ama unutma kadınlar samimi olmadığında mutlaka anlarlar, bu konuda özel yetenekleri var.
- Peki seks?
- Eeee?
- Yani bi kadınla sevişirken uzun soluklu olmalısın dimi?. Yani ne kadar uzun soluklu olursan o kadar keyif alır ki kadınlar için ışıklar söndükten sonra aldıkları zevk önemlidir.
- O zaman senin tezine göre bir kadın için en harika meslek hayat kadını olmak. Hem karşılığında parada kazanıyorlar.
- yaa tamam bu açıdan bakınca haksız olduğum görünebilir ama kadınlar için seks ve uzun soluklu olmak önemli abi.
- Ten uyumu yakalamadan, doğru zamanda doğru kişiyle birlikte değilsen ne yaparsan yap bir şekilde oda sende rahatsız olucaksınız. Her dokunduğunda biraz daha uzaklaşıcaksınız. Ruhuna dokunamıyorsan sürenin önemi yoktur. En uzun olduğuna inandığın gece, onun için dakikalarla sınırlı bir ayrıntı yada hata olarak kalıcaktır.
- Ruhuna dokun diyorsun daa nasıl?
- Aklından seksi çıkar. İnternette seyrettiğin kısa videolu seks fantazilerini unut. İlk bilmem gereken şey, planlı, organize edilmiş her dokunuş kadınlar için reddedilecek bir harekettir. Performans deneyimleride erkeğin kendini aldatmasıdır bu yüzden bu konuda da strese girme. Hisset hissetmesini sağla, bekle, inan bana yanlış bir kadınla yanlış bir zamanda birlikte olmaktansa yalnız uyumayı tercih ediceğin zamanlar olucaktır. Kadınlar hata yapmamak için erkeklerden daha duyarlı ve dikkatlidirler.
- Peki bir kadının beni sevdiğini nasıl anlarım?
- Sen uyurken sana kahvaltı hazırlamışsa sevmeye başlamıştır
- Peki bir kadını sevdiğimi nasıl anlarım?
- O uyurken, uykuna ara verip onu seyretmeye başladığın zaman
..
.
- Abii
- Hadi uyu artık
- Kadınların nelerden hoşlandığını biliyorsun onları tanıyorsun, anlıyorsun dimi?
- Aslına bakarsan tanımıyorum. Neden hoşlanmadıklarını biliyorum diyelim.
- Ama hayatında çok kişi oldu!
- İşte bu durumda biraz önce verdiğim cevabın özeti. Bir yerlerde hata yapmasam, bu hataları tekrarlamasam, uzun yıllar hayatımda tek kişi olurdu.
- Ne yani çapkınlıktan şikayetçimisin?
- Öncelikle çapkın değilim, ki çapkınlıkta bir başarı değildir. Başarı, kısa soluklu hikayeler tenefüs ederek cebinde farklı kimliklerle yaşamak değildir. Bu bir ilizyondur ve ilizyonlar görsel hilelerdir. Hayatın içersinde ki bu tarz ilizyonlar kişinin kendini aldakmasıdır, bir kaçak olarak yaşamaktır. Kimliksiz her son mutlaka bir şeyler götürür. Parçalanmış ruhların bedenlerinde yüzlerce kesik vardır ve kan kaybederler. Kan kaybı ölümdüm, kimi zaman cehennemini yaratmaktır. Oysa ki özgürlük bazen ait olmaktır, ölümsüzlüğü yakalayıp uzun yıllar birinin gözlerinde yaşayabilirsen, ruhun parçalanmamış ve hiç olmadığın kadar özgür olabilirsin.
- Ne yani şimdi tek bir kadınla tüm ömrümü geçirirsem ölümsüz mü olucağım? Tabi ya...
- Uzun yıllar sevgi ve samimiyetle birine ait olarak yaşarsan meyvelerini alırsın.
- Çocuklar!
- Sevgiyle büyütülen her çocuğun gözlerinde, annesi ve babası yaşar.

..
.

- Abi
- Uyu artık
- Sanırım ben aşık oldum
- Hoşlanıyorsun diyelim
- Hayır!! aşık oldum
- Yaşadığın aşk olsaydı şu an onun yanında olurdun.
- İyi de ee şey
- ney?
- Onu arayacağım
- Geç oldu
- Belki oda uyumamıştır!
- Öyle umalım.

..
.

- Abi aradım, uyumuyormuş oda. Şimdi sana geliyorum desem yanlış anlayacaktı ki be önce onu tanımak istiyorum. Evden battaniye al bende yiyecek birşeyler hazırlıyayım, modada bir bankta sabahlayalım ne dersin dedim, harika bir fikir olduğunu söyledi ve bekliyorum dedi.
- Moda, banklar, abur cubur ve battaniye
- Evet senin yaptığın gibi. Onu tanımak istiyorum abi ve gözlerinde yaşamak istiyorum
- ve ruhuna dokunmak
- evet !! aşık olmak.
- Tamam, defol.
- Dee abi şey eee
- Dolmalara dokunma, pizzayı al, üst raflar abur cubur dolu çantaya doldur ve içerde de kırmızı şarap var.
- Abi harikasın
- Defol demişmiydim
- Abi
- nee
- Beni sevdiğini biliyorum daa
- eee
- Bu gece aşkı keşfetmem için mi bunları anlattın yoksa beni evden bir şekilde yollayıp rahat uyumak için mi?
- Kuzenlerimin mutluluğunu hissetmek rahat uyumamı sağlar ve sizin mutlu olduğunu anı görebilmek için günün yorgunluğundan sıyrılıp rahat bir uyku çekmeliyim.
- Anlamadım ...
- Defol...


Ergenlik sivilceleri 1
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=102649

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..