Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Erkek çevirileri!!

Erkek çevirileri!!
 

Siz erkekler bu tip çeviriler yapıyor musunuz? Kendinizce erkekler arasında, aslında içinizden neler düşünüp, karşınızda ki bayana neler söylüyorsunuz, tabii her erkeği aynı kefeye koymak doğru değil.

Eşim nereye gidecekse doğrudan söyler, saklamaz kızacaksa kızar, benden çekinmez, çeviri yapmaz içindekini söyler, zaten saklasa olmaz, ya siz içinizden geleni söylüyor musunuz? Yoksa içinizde ki farklı dışarı başka mı söylüyorsunuz?

İşte Erkek Çevirileri;

BEN BALIĞA ÇIKIYORUM: Ben, elimde bir çubukla bütün gün sandalda oturacağım, kusana kadar içiceğim ve denizde yüzen balıkları izliyeceğim.

BU ERKEKLERİ İLGİLENDİREN BİR ŞEY: Bunun bilinen bir mantıklı açıklaması yok, boşuna uğraşma, hiçbir mantık kalıbına sokamazsın.

YEMEĞE YARDIM EDEYİM Mİ? Yemek neden hala masaya gelmedi?

EVET TATLIM... HAKLISIN SEVGİLİM: Çevirisi yok.. Onlar bu sözleri periodik olarak söylemeleri için şartlandırılmıştır.

ELBETTE SENİ DİNLİYORDUM TATLIM; SADECE AKLIMDA BIR SÜRÜ KARMAŞIK İŞ VAR: Şu karşıdaki kızıl bombanın içinde sütyen var mı, yok mu kafam ona takıldı da!

SEVGİLİM BİRAZ ARA VER, SABAHTAN BERİ EVİ TEMİZLEYECEĞİM DİYE HELAK OLDUN: Şu elektrikli süpürgeyi artık sustursan iyi olacak, filmin içine ettin!!

HMMM... EVET ÇOK İLGİNÇ HAYATIM: Sen hala konuşuyor musun?

SENI DÜŞÜNÜYORDUM VE SANA BU GÜLLERI GETİRDİM CANIM: Köşebaşında gülleri satan kız tam bir afetti.

ENDİŞELENME TATLIM, ALT TARAFI KÜÇÜK BİR KESİK: Aslında tam damarı kestim ama gebereceğimi bilsem, canımın ne kadar acıdığını itiraf etmeyeceğim.

HEY BUNUN İÇİN NEDENLERİM VAR: En kısa zamanda iyi bir tane bulsam iyi olacak.

TABİİ Kİ SENİ DUYDUM TATLIM: Ne söylediğin hakkında hiçbir fikrim yok ve umarım dinliyormuş gibi yaptığımı anlayınca, 3 saat bağırıp çağırmazsın.

BİLİYORSUN GÜZELİM, BEN BAŞKASINI SEVEMEM: Senin çığlıklarına bile zar zor alıştım ve daha kötüsüyle karşılaşma riskini göze alamam.

MUHTEŞEM GÖRÜNÜYORSUN: Tanrım ne olur bu denediğin son elbise olsun yoksa kalp krizi geçiriceğim

lidercep.com dan alınmıştır. DÜRÜST OLUN İÇİNİZDEKİNİ SAKLAMAYIN....

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..