Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Erkek nasıl delirtilir ?

Erkek nasıl delirtilir ?
 

Erkekleri farklı zamanlarda farklı mekanlarda değişik şekillerde delirtmek. çok mümkün.. Yani erkekleri sinirden de ,zevkten de delirtebilirisiniz.. İkisine de her an hazırlardır.

Bir erkeği sinirden delirtmek için;.mesela

Sürekli arayıp nerdesin,kimlesin,ne zaman geleceksin tarzında hesap sormanız

Saatlerce çarşı pazar dolaştırmanız...

Sürekli beni seviyor musun ?diye sormanız..

Sürekli beni özlüyor musun? diye sormanız

Bir yere giderken bekletmeniz....

Bu gece olmaz başım arıyor demeniz...

Karnım çok aç dediğinde yemek hazır değil demeniz

Eliniz kolunuz paketlerle eve dönmeniz..

Arabasını kirletmeniz..

Niye konuşmuyorsun demeniz...

Yorgun iken dışarı çıkalım demeniz..

Benimle hiç ilgilenmiyorsun demeniz

Ne zaman evleneceğiz diye sormanız?

Ne olacak bizim sonumuz demeniz ?

O futbol seyrederken kanal değiştirmeniz..

Yada yanından gidip başka kanal izlemeniz..

30 –40 çift ayakkabının içinde giyecek bir ayakkabım yok demeniz..

Aynı şeyi giysileriniz içinde söylemeniz..

Kime bakıyorsun nereye bakıyorsun diye sormanız..

Anlamsız kaprisleriniz...Aşağıdaki örnek durumu en güzel anlatıyor sanırım.

Kadın Saçımı kestireyim mi?
Erkek: Olur.
Kadın:ama kestirmek istemiyorum.
Erkek: Öyleyse kestirme.
Kadın:Canım değişiklik istiyor...
Erkek: O halde kestir.
Kadın: Bana akıl vermeyi bırak delilere verir gibi.
Erkek: Eger neyin hoşuma gittiğini bilmek istiyorsan, sana derim ki uzun saçlı Bunu biliyorsun.
Kadın:beni tanıdığında kısa saçlı saçlıydım ama
Erkek: Ve sana tam olarak ne dediğmi hatıtyorum:"Ne güzel olurdun uzun saçla"
Kadın: Ama herkes kesmemi söylüyor.
Erkek: Bu durumda kuafore git, ve bırak uyuyayım lütfen. Bunu senden Allah rızası için istiyorum.
Kadın: Peki nasıl kestireyim? Kat kat mu yoksa perçemli mi?
Erkek: Kat kat.
Kadın: Bana yakışıcağını hiç sanmıyorum çünkü çok düz.
Erkek: Bırak perçemli olsun öyleyse.
Kadın: Çok yorucu

Erkek: Yorduğu zaman tekrar kestirirsin.

Kadın: O zaman asla uzatamam.
Erkek: Uzatmak istiyorsan kestirme güzelim.
Kadın: Bana guzelim deme!!!
Erkek????????

Oysa bir erkeğe sorulan bu soruların hiçbir art niyeti yoktur...Hepsi masumane iyi niyetle sorulan sorulardır...Onlar sinirlenmeye bahane aradıkları için tepki gösterirler..

Zevkten delirtmek için ise liste çok kısadır...

Kedi gibi sokulup hem okşanmak isteyin hem de okşamak..

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..