Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Berrak Özkan Berrocks

http://blog.milliyet.com.tr/berrocks

29 Nisan '15

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
431
 

Erkekler neden zeki kadınlardan korkar?

Erkekler neden zeki kadınlardan korkar?
 

Amerika’lı bir arkadaşım var Danny isminde.  Beraber büyüdük sayılır.  Babası tam bir Türkiye aşığıdır ve senede en az altı kez falan gelirler buraya.  Danny, bizim biscolata erkeklerini bile kıskandıracak kadar yakışıklı, mimar ve inanılmaz hazır cevap.  Muhtemelen dünya üzerindeki tüm kadınların uğruna ismini ve dahi portresini koluna dövme yaptıracağı erkeklerden.  Geçen gün evlilik ile alakalı yaptığımız konuşmadan sonra bana bir söz yolladı whatsapp’tan.  “Eğer bir kızın senin için doğru olduğunu anlamak istersen, ona, “telefonumu kaybettim arayabilir misin?” diye mesaj at, eğer ararsa, durma evlen onunla.” diyordu.  Yani Danny gibi kendine güvenen, erkeklerin onun gibi olmak isteyeceği, kadınların onunla olmak istediği bir erkek bile aptal kadın istiyordu demek.  Erkekler neden zeki kadınlardan korkuyor?  Kadınlar ve erkekler için belki çok zeki olmayan biri ile zaman geçirmek hoş gelebilir ilk başlarda, kandırırsın, espri yaparsın anlamaz, kendini yanında daha bir yeterli hissedersin, daha bir eğlenirsin falan ama sonra.  Sıkılmayacak mısın?  Ben tahammül edemem vallahi.  Ama erkekleri bir konuda uyarmak isterim.  Aptal kadın diye bir şey yok beyler.  Kendinizi kandırmayın.  Aptala yatan kadın vardır.  Senin o tatmin etmeye çalıştığın ego’nu daha bir kabartmak adına, seni sevindirip, senin de onu sevindirmen adına aptala yatan kadın vardır.  Sen kendini inanılmaz zeki gördüğün o anlarda aslında istediğini sana yaptırmak adına ince düşünceler içinde olan kadın vardır.  Bkz. Marilyn Monroe…  Yoksa cidden o kavanoz kapağını açabilmek için bıçakla havasını almak varken neden senden yardım istiyor, yada kaslı kollar mı gerekiyor cidden ampul değiştirmek için?  Oldu canım. 
 
Erkeklerin kendilerini Herkül hissettirecek kadına olan ihtiyacı ile aynı orandadır kadınların da Alfa erkeği ihtiyaçları.  Ve maalesef bunun olmadığını anladıklarında, kendilerini geri çekerler ki kendileri ve dahi tüm çevresi, birlikte olduğu adamın Alfa erkeği olduğunu düşünsün. 
 
Sanırım bugünlük size verdiğim bilgiler kafi.  Bunları yazarken yine bekar hayatımdan boy veriyorum ya, neyse…  ;)
 
Sevgiyle,

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

yılların birikiminin bana kattığı bir şey varsa, o da zeki adamın saf ve salak olduğudur. çünkü zeki adam akıllı değildir. zeki bir adam milyonlarca insanın çözemeyeceği bir şeyi çözebilir, anlayamayacağı şeyi anlayabilir. her haltı yapabilir. ama akıllı adam bunları yapamasa da zekiden daha üstün olacaktır ilerleyen yıllarda. çünkü aklını kullanır, akıl zeka gibi değildir. akılla mantık bir arada yürür, akıllı kişi mantıkla duygusallığı aynı potada eritebilir. zeki adam bunu yapamaz. çünkü zeki adam saftır ve salaktır. akıllı değildir. zekinin iki yolu vardır. birincisi birini sevdiğinde sevmesine rağmen kaçıp gidecek, ikincisi ise teslim olarak bir aptala dönüşecek. genellikle ikinci yolu tercih eder zeki adam, zeki olduğu için tercih eder ve şöyle düşünür "o da beni seviyor. bana neden zarar versin ki?" akıllı adamın yüzlerce seçeneği vardır, her seçeneğin sonucunda akıllı adam galip çıkacaktır.

die stimme des mondes 
 29.04.2015 19:53
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 36
Toplam yorum
: 3
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 238
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

Mucizelere inanan, doğa ve hayvan aşığı, %50 şeytan - %50 melek... www.berrocks.com http:..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster