Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Eşi değil; kendisi Cumhurbaşkanı olacakmış!

Eşi değil; kendisi Cumhurbaşkanı olacakmış!
 

Sayın Abdullah Gül dün basın mensuplarının sorularını cevaplıyordu!

Yöneltilen bir soru üzerine. Diyor ki cumhurbaşkanı adayı benim, eşim değil!

Sayın Abdullah Gül'ün başı kapalı değil! Cumhurbaşkanı adayı olmasında hiçbir sakınca yoktur! Ancak Anayasaya göre köşke çıkacak adayın eşinin de başının kapalı olmaması gerekiyor!

Sayın Hayrunisa Gül Hanımefendi zorla başını kapamamış! Dinimiz gerekliliklerini yerine getirmiş! Ne iyi etmiş! Kendilerini saygıyla selamlıyorum!

Benim annemin de başının kapalı olduğunu daha önce söylemiştim! Hatta yanılmıyorsam Sayın Genelkurmay Başkanının da annesinin başı kapalı!

Mevzu, başının kapalı olması ya da olmaması değil Sayın Gül!

Mevzu, geçmişten bu güne kadar olan siyasi ve toplumsal düşünceleriniz!Görüşlerinizi, düşüncelerinizi kimse sorgulayamaz! Ancak bu ülkenin de cumhuriyetle yönetildiğini, laik, Atatürk ilke ve inkılâplarına bağlı olduğunu bu çember içinde yönetildiğini unutmayacağınızı ümit ediyorum!

Cumhurbaşkanlığınız ülkeye ve ülke halkına hayırlı uğurlu olsun.

Resim: www.kaliteliresimler.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..