Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '08

 
Kategori
Gönüllülük
 

Eski ama temiz

Eski ama temiz
 

alıntı


Kendisine, herşeyi bilen, çok havalı, şımarık olduğu için yüksekovalı Jasmen öğretmen diyorum..

Bu sevgili öğretmenimizle telefon görüşmelerimizin birinde "insan yaptığı şeyleri söylemeli bazan, çok da mütevazi olmamalı" gibi benzeri şeyler konuşurduk telefonda..

Eee öğretmen ya, doğruları bilir..

İnsanın daha başarılı olabilmesi için kendini övmesi gerektiğine inanırım..
Kendini sevmeli insan..

Zaman, zaman kendisiyle de dalga geçmesini, alay etmesini bilmelidir..
Tabiki bunlar'ın belli ölçülerde yapılması efdaldır..

Yazmak istediğim konu Jasmen konusuna uyuyormu bilemiyeceğim ama geçen bayramların birinde, ismini hatırlayamadığım blog yazar arkadaşlarımızın bir yazısını okumuştum..

Yazar arkadaşımızdan örnek alarak yazmak istiyorum yazımı..
Şöyle yazmıştı arkadaşımız.."Bu bayram giyilmiş, eski ama yıkanmış, temiz elbiselerimi alıp bir hastaneye götürdüm, tedavi gören hastalara giydirdim, çok mutlu oldum.. ve bu yazımı diğer yazar arkadaşlarımıza teşvik olsun diye yazıyorum başka türlü anlaşılmasın"...

Yazar arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum buradan..Sevgilerimi sunuyorum..

Daha önceleri bazan Körler okullarına seri sonu mallarımın bazılarını gönderiyordum

Bu sabah, yazar arkadaşımızın önerisini dikkate alarak, yıkanmış temiz giysilerimi ayırarak bir hastaneye götürdüm..

Resmi tatil olduğu için kuralları değerlendirme şansım olmadı..

Nasıl bir tepki ile karşılaşacağımı bilemediğim için hastanenin güvenlik birimlerinden başlayarak, nabızlarını alıp, alıp servis hasta bakıcılarına ve nobetci Doktorlarına kadar ulaşıp, çekingen üslübümla "giyilmiş ama temiz elbiselerimi hastalara giyindirmek istiyorum acaba mümkün mü.?" ricalarımla kabül ettiler..

Ben onlara bol, bol teşekkür ettim kabül ettikleri için..

Daha sonra hasta bakıcıyla konuştum, zor durumlarda olan hasta sayısının yüksek olduğunu söyledi..

Bakın arkadaşlar, bu bir reklam veya benzeri başka birşey değildir..
Sadece, bahsettiğim yazar arkadaşımız gibi teşvik amaçlı yazıyorum..
Çok samimi ve içten yazıyorum ki, ihtiyacı olan hasta veya yaşam kesitlerimizde çok sayıda insanlarımız var..

Kişilerin gururları incinmesin diye direkt vermeniz şart değil, doğru bildiğiniz ve inandığınız kişilere benim yaptığım gibi dolaylı yollardan yardımda bulunabilirsiniz..

Hiç zor birşey değil..yeterki kendinize 2 saat ayırın yeterlidir..

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..