Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Eski Şiirler . 2 : Ben Eskidim

Eski Şiirler . 2  :  Ben Eskidim
 

Ben biraz böyleyim işte
Bir şoförün dalgınlığı gelir içime
Geç kalırım türlü övünmelere
Yarım yarım konuşurum susarken
Oturdum mu otururum
Kim gelse alsa elimdekileri
Bakar kalırım gidişlerine
Bir ağacı koklarım gül niyetine
Atımı vururum güpegündüz
Ellerim kırılır alkışlarsam
Uyur kalırım bir yerlerde
Türlü belalar gelir başıma
Tırnaklarımla oynarım nedense
Gezerim sokakları, insanları
Döverim kapıları, çocukları
Elimden alırlar sazımı
Bilmem ben böyle miydim eskiden
Benim orman kokuşlu yarim
İnce bilekleriyle oynardı
Sevinirdim, gürlerdim orta yerde
Çekip giderdim kahvelere
Sonra bir karın ağrısı
Gün ortasında bir bulantı
Güneşe vurduğum bir tekme
Artık kendimi tanımıyorum
Eski dostları anmak nerede?

Erdal Ceyhan
Yelken Dergisi, Temmuz 1966, Sayı :113

Rüknettin Resuloğlu’nun İstanbul’da çıkardığı Yelken Dergisinin bu sayısında (Sayı : 113) Sabahattin Eyuboğlu, Melih Cevdet Anday, Thedor Kramer, Sıtkı Salih Gör, Jean Cocteau, Aziz Çalışlar, Celal Çumralı, Orhan Kemal, İsmet Zeki Eyuboğlu, İsmet Kemal Kabadayı, Selçuk Yönel, Erdal Ceyhan, Horst Koegler, Nermin Başağa, Durmuş Dede, Kaya Tanyeri, Ruşen Hakkı, Baha Pir’in yazı ve şiirleri bulunuyordu.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..