Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Eymir Eymir olalı...

26 Mayıs Ctesi... Öyle heyecanlıyım ki anlatamam. Birkaç ay öncesinde katıldığım ve 4 gün öncesinde ilk blogumu yayına verdiğim (henüz yayınlanmamış olsa da) Milliyet Blog yazarlarının bir araya toplanıp, tanışma günü.Yer Eymir Gölü, Bağ Evi Restorant...

Bu büyük günün heyecanıyla işlerimi çabuk çabuk yapmaya başladım ki;bi aksilik çıkmasın ve ben orada bulunayım..Tek sorun işyerimden izin alabilmekti.. katılabilme ihtimalim önceleri %80 lerde iken buluşma saati yaklaştıkça katılamayacağım kaygısı başladı bende... ta ki son 5 dakikaya kadar.ne yapıp edip bi şekilde izin almalıydım ve aldım da.saat 12.25'te koştura koştura çıktık işyerinden sevgili arkadaşım Nezom'la. koşturduğumuzu gören insanlar şaşkın gözlerle bize bakıyorlardı, "nereye yetişiceksiniz" dercesine... Hemen bir taksiye bindik, kalp atışlarımızın hızlandığı yer Aldino Otel'in önüydü.etrafımıza bakındık kimsecikler yoktu. acaba geciktik mi diye düşündük ve kapıdaki otel görevlisine sorduk.çok şükür gecikmemiştik. arkadaşların bir kısmı içeride toparlanmayı bekliyorlarmış.. Hemen tanıştık oracıkta bir çırpıda.biraz zaman sonra hareket ettik Eymir'e doğru ve işte oradaydık. farklı illerden , yaklaşık 30 kişiydik.

başlangıçta yabancılık yaşansa da benim gibi yeni karşılaşanlar arasında, ilerleyen saatler de herkes birbirini sıcacık bir yorgan sevgi ve saygıyla sarıp sarmaladı.. tıpkı yazılarındaki gibiydiler; içten, mütevazi, ölçülü, hanımefendi, beyefendi...ve de nazarımda çok ama çok değerlii!

Yedik, içtik, güldük, eğlendik, hüzünlendik bazen, şarkılar söyledik, coştukça coştuk... bir örnektik aslında; tek yürek olmak, birlik beraberlik duygusu adına..
Herşey mükemmeldi inanılmaz keyif aldım, mutlu oldum...Ve hala etkisindeyim o büyülü atmosferin..

Yine yeniden böyle güzel bir organizasyonda, siz güzel ve özel insanlarla birarada olmak ümidiyle..

Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimlee

Saygıyla , Sevgiyleeee...

Not:Bloglarında söylediğim şarkılar için beğenilerine yer veren arkadaşlarada ayrı ayrı teşekkür ediyorum..o güzellik sizlerde bana kalırsa...

 
Toplam blog
: 3
: 374
Kayıt tarihi
: 22.05.07
 
 

09.05.1978 Ankara doğumluyum. İşletme, 2. sınıf öğrencisiyim. Buraya çok sevdiğim bir arkadaşımın te..