Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Fal da bakarım, Toplantılara da katılırım sefam olsun ohhhh!

Fal da bakarım, Toplantılara da katılırım sefam olsun ohhhh!
 

Sevgili Mustafa Mumcu'nun çalışması.


Efendim en son "sustum" dedim...Şiirin ismine uyup biraz susmak, ara vermekti niyetim. Yoo MB den uzak duramam bir yere gittiğim yok ama işler pek yoğun bu aralar eski sıklıkla okuyup yazamıyorum sebep o.

Yazma sıkıntısı da çekmiyorum çok şükür şu anda hali hazırda taslaklarda yayına alınmayı bekleyen beş adet blog yazım da var.

İşleri toparlayıp en azından "blog" kategorisine bir göz atayım blogla ilgili neler var neler yok dedim, canım sıkıldı.

Millet ortaya yazıp kenara çekilmeye bayılıyor, hiç hoşlanmam.

Kimin kimle derdi varsa yazsın, kaçak güreşmesin fikrindeyim.

Şimdi efendim MB den bazıları toplantı düzenliyormuş.

Düzenlemekle kalmıyor utanmadan(!) gülen yüzleriyle bir sürü fotoğraf çektirip yayına veriyormuş.

Birbirimizi daha iyi tanımak için yapılan "Kimi arıyorum biliyor musunuz" yarışması varmış, insanlar da aylardır sektirmeden bunu sürdürüyorlarmış.

Ben bir kaç kare fotoğraftan kahve telvesine bakıp (hoş müneccim kovalamadı beni, maksat muhabbet olsun dedik) bir kaç arkadaşıma fal bakmışım( ki ben o blogları "blog" kategorisinde yazıp kimseye dayatmadım...)



Aman ne ayıp ! Ne günah !


Ne oldu ? Neden rahatsız oldunuz ? Bunu sadece aşağıda yazısının linkini verdiğim beyefendiye sormuyorum.

Böyle düşünen herkese soruyorum nedir rahatsızlığınız ?

Bu site resmi devlet sitesi mi ?

Binlerce insanın kayıtlı olduğu sitede her konuda yazılıp çiziliyor , ( bel altı, bel üstü , kimin eli kimin cebinde, hangi ünlü nerde firikik vermiş, ilk okul şiirleri vs) da bu tür hoşluklar olunca mı sitenin kalitesi düşüyor?

Bizler bu tür yarışma ve toplantılara katılıyoruz diye laylaylom, işi gücü olmayan, boş beyinli yazacak konu bile bulamayan, ülke gündeminden uzak insanlar mıyız ?

Kendi adıma konu sıkıntısı çekmem...Hiç bir şey yapamasam bir çokları gibi internetten her konuda (ister cinsellik , ister din )yaparım kopyala yapıştır olur biter...

Biz konu bulamayıp yapıyoruz da siz niye böyle bir polemiğe girmek için bize sataşıyorsunuz onu hiç anlamadım...


Bunca griler arasında...Bunca karalar arasında...Biraz renk...İnsanları neden rahatsız eder ?




http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=146514






Sevgiler
 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..