Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe- Galatasaray

Fenerbahçe- Galatasaray
 

Derbi


"Derbilerin favorisi olmaz" inanışının artık bir geçerliliği yok. Son derbilere bakıldığı zaman tüm derbilerin favorisi Fenerbahçe'dir.

Fenerbahçe, Galatasaray ile oynadığı son 11 lig maçından 9' unu kazanıp sadece 1 kere yenildi.

Beşiktaş ile oynadığı son 9 maçtan 6' sını kazanıp sadece 1' ini kaybetti.

Yani son 20 lig derbisinde Fenerbahçe 15 kez galip gelip sadece 2 maç kaybetti.

Anadolu takımlarıyla Fenerbahçe 20 maç yapsa heralde 2 maçtan daha fazla kaybederdi.

Son 10 yıldır Kadıköy' de Galatasaray' ın berabere bile kalamadığını hesaba katarsak ve şu anki Galatasaray' ın durumunu da göz önüne alırsak maçın kesin favorisi her zamanki gibi Fenerbahçe.

Tabi her maçta sürprizler olabileceği gibi bu maçta da sürpriz yaşanabilir. Bence Galatasaray' ın tek farklı kaybetmesi bile büyük sürpriz olur.

Servet' i Niang' ın karşısında düşünebiliyor musunuz?

Dia' nın karşısında Hakan Balta ya da İnsua olacak.

Stock' un karşısında Sabri.

Ayhan (Ankaragücü maçında kırmızı kart görmemesi haksızlıktı), Pino veya Cana' nın karşısında Topuz ve Emre Belözoğlu.

Yobo ve Lugano' ya çok güveniyorum, büyük bir sürpriz olmazsa gol yiyeceğimizi sanmıyorum.

Arda, Baros olmayacak. Galatasaray' ın tek silahı Kewell görünüyor.

Şu anda Galatasaraylı futbolcular bu maçla ilgili kabuslar görüyordur eminim.

Emre, Dia, Stock, Topuz, Niang, Yobo, Lugano, Gönül, Semih, Volkan hepsi formdalar. Tek korkum maçı hafife almaları. Umarım bu yanılgıya düşmezler.

Maçla ilgili en kötü senaryo Fenerbahçe' nin bir türlü gol bulamaması olabilir. Onun dışında bir aksilik düşünemiyorum.

Fenerbahçe' nin tüm maçlarının çok gollü geçtiği düşünülürse gerçekten Fenerbahçe lehine çok ilginç bir skor çıkabilir.

Ben Galatasaray yönetiminin ortamı gerecek açıklamalar bekliyorum. Çünkü bir kaos ortamı işlerine gelebilir. Maçta olay çıkması için Galatasaraylı yöneticilerin ve futbolcuların ellerinden geleni yapacağına eminim. Tuzağa düşmemeliyiz. Futbol oynanması bizim işimize gelir.

Arda tribünde olacaktır ve maçtan önce olay çıkaracaktır buna şüphe yok heralde. Herkes sağduyulu olmalı.

Sabri ortamı germe operasyonunun saha içi uygulayıcısı olacaktır.

Bence Galatasaray' ın başka türlü şansı yok. Tek şansları gerginlik, sahaya atılan yabancı maddeler, hakem vs gibi faktörler olacaktır.

Umarım Beşiktaş maçındaki kadar şanssız ya da beceriksiz olmayız.

Heyecanla bekliyorum.

Her zamanki gibi hak ederek kazanacağımızı düşünüyorum.

Galatasaraylılar' ın da Kadıköy yenilgilerini şanssızlığa bağlamaya devam etmelerini diliyorum. Bu kafayla 10 yıl daha yenilirler.

Galatasaray' a da haksızlık yapmayalım. Küçük de olsa bir şansları var mutlaka.

 
Toplam blog
: 56
: 1482
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

Doktorum. Tıpla ilgilendiğim kadar sporla da ilgileniyorum diyebilirim. Yazılarımı beğeneceğinizi..