Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

25 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Galatasaray derbisinin sancısı

Fenerbahçe Galatasaray derbisinin sancısı
 

Fenerbahçe - Galatasaray Milliyet


Fenerbahçe ve Galatasaray ne zaman karşı karşıya geliyorlar san ki doğum öncesi sancıları yaşıyorum...

Kaç gündür heyecan içindeyim.. Sırf ben mi? Neredeyse bütün Türkiye.. Özellikle de Fenerbahçe ve Galatasaray taraftarları..

Ölüp ölüp dirilmeye devam ediyoruz..

Dostlarımla birlikte şöyle keyifle maç seyretmenin evvelindeki halimi yaşıyor bir yandan da derbi öncesi

stadyumdan gelen haberleri takip etmeye çalışıyorum.. Kulaklarım hiç de hoş şeyler duymuyor..

Arda'nın adını duymamla tamam dedim.. Bizim Arda yine yaptı yapacağını.. Şaşırmamıştım..

Çünkü; Bundan önce yazdığım bloğuma attığım başlık bile bunun habercisiydi.

Fenerbahçe Galatasaray dünya derbisi ve Arda! http://blog.milliyet.com.tr/Fenerbahce_

Galatasaray_dunya_derbisi_ve_Arda!/Blog/?BlogNo=209958 Keşke yanılmış olsaydım..

Derbi öncesi öyle haberler geldi ki maçı düşünmek bile istemiyorum...

FLAŞ KADIKÖY KARIŞTI (Milliyet)

Bugün spor kazanmalı.. Fenerbahçe ve Galatasaray tabii ki de kıyasıya mücadele verecekler..

Öyle de olmalı. Ama centilmence.. Birbirlerini üzmeden incitmeden..

Ve maç başlamak üzere ezeli dost olmanın verdiği o ruh kazansın istiyorum.

Haydi çocuklar ... Diyordum ki

Fenerbahçe 1 Galatasaray 0

CİMBOM'LU Sabiş :(

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..