Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe şampiyonlar ligi kurası

Fenerbahçe şampiyonlar ligi kurası
 

Fenerbahçe nin şampiyonlar liginden çıkacağına inanıyorum. Rıdvan hocam bu futbolla Fenerbahçe çıkamaz demiş ama ben Fenerbahçe nin bu gruptan 2. olarak çıkacağını ümit ediyorum. Arsenal’i geçeceğini düşünmüyorum. Fenerbahçe de yine değişen bir şey yok, geçen sezon ki Avrupa’da devleri deviren burada çoluk çocuğa yenilen Fenerbahçe yine aynı mantıkla gidiyor. Artık Türkiye de ki başarı futbolcuları tatmin etmiyor. Bu yüzden Türkiye de ki maçlara Avrupa maçlarına hazırlandıkları gibi hazırlanmıyorlar. Bu yüzden Gaziantep maçındaki oyunu bir örnek olarak alınmaz. Ben bu haftaki Büyükşehir maçında Fener'in yeneceğini Gaziantep mağlubiyetini unutturacağını düşünüyorum. Zaten Partizan'la birlikte pek çoğumuz unuttu. Fenerbahçe geçen sezon istediği zaman Sevilya'yi Chelsea'yi yenebileceğini gösterdi. Arsenal da çok güçlü bir kulüp ama Fenerbahçe bu gruptan 2. olarak çıkacağını en az geçen sezon ki başarısına ulaşacağını düşünüyorum. Biz değil miydik geçen sezon Fener'e Sevilya yerine Porto gelsin diye dua eden. Al geldi Porto işte. Dinamo Kiev ne ki. Onu da yener Fenerbahçe. Yani ben hiç de kötü bir kura çektiğimizi düşünmüyorum. M.United'ın Chelsea nin grubuna düşmekten iyi. Liverpool grubuna düşmekten kötü diye düşünüyorum Fenerbahçe'nin durumunu. Chelsea ve M. United'ın grubunda Roma ile Villereal var onları zor elerdik. Orada 3. veya 4. olurduk. Ama Liverpool zaten çok kötü bir sezonda. Daha geçen akşam kendi evinde küçük bir takımı maç uzatmalara gitti. 119. dakika kuyt attığı golle zor geçtiler. PSV yi daha geçen sezon eledik. Marsilya ve a. Madrid i de geçerdik sanırım. Fenerbahçe bu guruptan 1. bile çıkabilirdi. Biz Beşiktaş değiliz ya!

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..