Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe

Koyu bir Fenerbahçe taraftarı olarak bugünkü yazımı, ezeli rakibi Beşiktaş ile bu akşam önemli bir karşılaşmaya çıkacak olan Fenerbahçe futbol takımına ayırmak istedim.

Bu sezon Fenerbahçe takımının oynadığı futbol sevenlerini hayal kırıklığına uğratıyor. Her hafta büyük bir keyif ile televizyon karşısına geçiyoruz. Tamam diyoruz gönülden bağlı olduğumuz takım bu hafta sevenlerini üzmeyecek ve göze hoş gelen bir futbol sergileyecek. Ama nafile, yine hayal kırıklığı yine hüsran. İnanın Fenerbahçe'nin maçlarını izlerken mideme ağrılar giriyor, gözlerim kararıyor, kısacası sağlığım bozuluyor. Sonra kendi kendime düşünüyorum. Benim sağlığımı bozmaya kimin hakkı var. Sayın Zico'nun ya da futbolcuların böyle bir şeye hakları var mı?

Sezon sonuna yaklaştığımız bu günlerde, bu konuyu okuyucularımla paylaşmak istedim. Bunun adına isterseniz bir çeşit deşarj olmak isteği diyelim. Şayet bu takım yüzüncü kuruluş yılının kutlandığı bu günlerde şampiyon olamazsa, kıyamet o zaman kopacak. Bu takımın göze hoş gelmeyen ilkel futbol anlayışının mimarı Zico'dur. Zico büyük bir futbolcu olabilir. Fakat, her iyi futbol oynayan kişinin iyi bir hoca olacağı anlamına gelmiyor. Dünya çapında nice büyük teknik direktörler var, futbol topuna ayağını temas ettirmemiş. Ama bakıyorsunuz, avrupa futbolunda birinci sınıf takımların başındalar.

Geçen sezon sonunda Denizli'de toprağa gömülen şampiyonluktan sonra, fatura Daum'a kesildi. Bugün Zico'nun takımına oynattığı ilkel futbolu görünce, sayın Daum'un ne günahı vardı diyerek kendi kendimize soruyoruz. Bunun cevabını da sezon sonunda bize yönetim verecektir.

Sayın başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerinde bu oynanan futboldan memnun olmadıklarını adımız gibi biliyoruz. Ama maçlardan sonra çıkıp bunu açık açık söylemedikleri için onlara da kızıyoruz. Söylemedikleri gibi tam tersine Zico'yu öven sözler söylemiyorlar mı, işte o zaman tansiyonumuz fırlıyor. Bari hiç konuşmayın ve bizlerin sağlığını bozmayın lütfen.

En son Türkiye Kupası'nı benim çocukluk dönemimde kazanmış takım. Ben bile bunu hayal meyal hatırlıyorum. Benim çocuklarım bana soruyor, "Babacığım, canımızdan çok sevdiğimiz Fenerbahçemiz bu kupayı ne zaman kazanacak." İnanın evdeki çocuklarıma bunun cevabını veremiyorum. Çünkü takımımın oynadığı futbola güvenemiyorum. Ama maalesef sayın başkanımız ve yönetim kurulu üyeleri bu futbola rağmen takımlarına güveniyorlar.

İnşallah bu yazım Fenerbahçe futbol takımı için olumsuzluklar ve sitemlerle dolu son yazım olur. Artık futbolcu kardeşleriminde akıllarını başlarına alıp, Zico'yu da bir kenarı koyup, sağlam kişiliklerini sahaya yansıtmaları gerekiyor. Bu akşam gönül verdiğimiz Fenerbahçemize Beşiktaş karşısında başarılar diliyorum. Dünya gözüyle şu kupayı kazandığımızı görmek istiyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 748
Kayıt tarihi
: 16.04.07
 
 

1965 yılında Antalya'da dünyaya geldim. İlk, orta ve lise tahsilimi Antalya'da yaptıktan sonra, 1983..