Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Firari

Ben bu gün yine firardayım,

Şehrin ıssız ve dar sokaklarındayım.

Hafiften yağarken yağmur,

Ben yine, pas tutmuş saçaklar altındayım.

Koştum, koştum ama yorulmadım...!

Bir bilmeceydi sanki sokaklar caddeler.

Bir tarafta barikat, diğer tarafta çevirmeler.

Ah bir kurtulabilseydim, beklide ağırlık yapmazdı kolumdaki kelepçeler

Sertçe basıyorum adımlarımı, buğulanmış ay ışığında.

Kaçarken giymeyi unuttuğun, paltomu gördüm kolumda

Birden gözümde hayalleniyor, yosun tutmuş mapus duvarları

Vede ağıt yakan mahkum yakınları

Her şey bir yana..! bir polis beliriyor tam karşımda.

Sireninde bir ağıt, farında bir isyan

Durup dönüyorum arkama kaçmak için uzaklara

Yüreğim coşmak, bacaklarım koşmak istiyor olabildiğince,

Bir patlama sesi geliyor, yankılanıyor kulaklarımda

Coşmak isteyen yüreğim yorgun,

Koşmak isteyen bacaklarım durgun.

Uyumak, uyumak istiyorum oysa ben şimdi

Bir polis beliryor başucumda

Yakaladım, dercesine bir mutluluk var suratında

Oysa ben mutluyum, oysa ben huzurluyum,

Islak sokakların, ıslak kaldırımlarında.

Vede o çok özlediğim rahmetli annemin kollarında.........

 
Toplam blog
: 3
: 1073
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1978 yılında İzmir'in Eşrefpaşa semtinde doğdum. Elektronik üzerine beş yıllık bir eğitimimin üzerin..