Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Garip bir duyguyu yazmak için geliyorum

Garip bir duyguyu yazmak için geliyorum
 

Garip bir duygu; aç!


Garip bir duygu.

Gönlü tabaklarda tepinen adamın yanından geliyorum.

Ağzı dağ kadının çığlığından çıkıp geliyorum.

Rüyasında yanaklarından deniz fışkıran yıllardan yüklenmiş geliyorum.

İçimde kurdukları sofrada kusan çocukların ateşinden geliyorum.

Pes etmeyen o duygunun tutsağı garibandan destekli geliyorum.

Bir duygu.

Bacada uyuyan çocukluk.

İblisle birlikte gezinen hayal kırıklığı.

Resmi boynunda asılı düş.

Duygu.

Debelenen uğursuzluk.

Utangaç ressamların, onlardan olma resimlerin boyası akmış yüzleri.

Yabancı bir yalvarış.

Gururu bulutlarda kararan kılıç.

Uzlaşan uyuşukluk.

Ş.Y.

1. Not: Geliyorum, diye yazdığıma bakmayın, ben gelemeyenlerdenim.

2. Not: Garip bir duyguyu yazmak istedim, kayboldum satırlarımda.

3. Not:

Garip,

oysa

ne kadar basit

bir duygu,

demi belli olan

ufak yumuşaklık,

gevrek

uyku hali.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..