Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '10

 
Kategori
Sinema
 

Haydeee!...Av Mevsimi

Haydeee!...Av Mevsimi
 

Tek tek yüzlerde Pamuk sesiyle gürle!


Bu orman, bu su, bu ses, bu kol, bu ölüm, bu müzik ile buluştuk Deli ile, Avcı ve Çömez'le.

O beni parçalara ayırdı ve....Ben şimdi ölüyüm; sevgisiz, yağmursuz ve gölgesiz bir hiç!

Deli, diyorum Asiye, iyi biri o.

Çömez, kokmaktan korkma, ölümden, ölenlerden, ölmekten Çömez, daha yolun uzun; ama bak kadınlardan uzak dur, onlar...

Avcının açısına dikkat!

Ben şimdi Deli İdris'in dünyasına girdim, çıkmak istemem. Bu işin sonunu getirmeliyim. Deli, Asiye'nin gözünde kendi yokluğunu görünce....

Patron korksun!

Şu şişeyi hele bir uzat bakalım barmen, şu büyük bardağı da ver. Hey arkadaş, yüksek sesle söyle, çekinme: Benden adam olmaz!

Deli, o açıdan düşerken elimi uzattım sana ama....

1. Not: Pamuk, mavi gözlü çocuk ve Deli İdris, orada her şey yolunda mı?

2. Not: Hayır, dediğinde aslında evet demiş oluyorsun; lakin ne o hayırdan hayır geliyor, ne de o evetten, rıza olmayınca o zorda.

3. Not: Haydeee!...ile söyleyip gülümsedim hayata ve yine o haydeeee!...ile söylenip ağladım ölüme.

4. Not:

Kokuyorsun,

ama birileri

kokmalı

iyide kötü,

kokmalı

ki kötüler

kaçacak

delik arasın.

Ş.Y.

5. Not: Deli İdris, seni deli deli sevdim. Türkünle, aşkınla, öfkenle sevdim seni deli, yanında olmak istedim....olamadım.

6. Not: Avcı, bitmişse, bitirelim!

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..