Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Gazel-i azim şan

Gazel-i azim şan
 

Aşk ateşiyle sarhoşem, mai mukadder benim meyim/Sen bana yüz vermezsen ey yar ayık olsam ben neyim/ O laci gözler mutlak birinden sazı gizleri ebedi gizler..


 

Aşk ateşiyle sarhoşem, mai mukadder benim meyim
Sen bana yüz vermezsen ey yâr ayık olsam ben neyim.

O laci gözler mutlak birinden bazı gizleri ebedi gizler
Sazlıklarda durmuş, bataklıklarda salınan gizli bir neyim.

Sen anlamazsan, yâr  anlamazsa kader-i kübrayı kim izler
Anlatmak çün nice nefisler pareledim,anlamazsan ne deyim

Kader bir avcı olmuş, onun avı, birer gariban olan bizler
Biz ki bikes, biz ki kimsesizler sürteriz ortada a beyim.

Nice sessiz ve derinden  gitsek de peşimizdedir şirler
Kemikleri bile kalmadı öldü gitti rahmetli ağabeyim.

Dürüst adam mı ararsın bedestene git satılmakta gönüller
Seç beğen al, nasıl olsa torpillisen baban ise mabeyin.

Bakma öyle garipliğine Dai’nin, yüreğinde bin bir şiir
Açmakta; açıp okumazsın, gelip geçersin uğra,evdeyim.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..