Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gazeteci Kemal Çapraz hayatını kaybetti.

Dün akşam iftar yemeğine katıldıktan sonra evine dönmek isterken, arkadaşları tarafından bir araçla E-5 Karayolu Cevizli mevkisine bırakılmış, burada bariyerlerden yan yola geçip üst geçide çıkmak isterken kendisine bir otomobil çarpmış. Beyin kanaması geçiren Kemal Çapraz kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetmiş.

Ölüm ne kadar çabuk ve basit...

Güzel bir iftar yemeğinden hayata dair coşkun duygularla ayrılıyorsunuz ve anlık bir dalgınlık, bir şanssızlık sonucu hemen ardından bunca mücadele verdiğiniz dünyayı kaybediyorsunuz.

Kemal Çapraz değerli bir insan ve bir gazeteciydi. Türk dünyasıyla ilgili çok kıymetli çalışmalar yapmıştı. Kendi ideolojisine inanmıştı ve gözlemlediğim kadarıyla bu uğurda dürüstçe, gayet çalışkan bir mücadele veriyordu.

Yakın olmasa da akrabamdı. Kendisiyle sahibi olduğu Ufukötesi dergisinde bir kez görüşmüştüm. Onun davasıyla, mücadesiyle doğrudan ortak bir tarafım olmasa da kısa süren sohbetimizde mesela "yabancı dilde eğitim" konusunda hararetle aynı fikirleri savunmuştuk.

Savunmasaydık da önemi yok. Dedim ya, değerli bir insan ve "istediğim her şeyi yazamasam da istemediğim hiç bir şeyi yazmadım" diyebilen kıratta bir gazeteciydi.

Kendisine Allah'tan rağmet, ailesine, çocuklarına, onu seven herkese baş sağlığı diliyorum.
 
Toplam blog
: 108
: 2011
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

İsmim Burak Çapraz. Buraya başladığımda 21'dim, öğrenciydim. Bir okul bitti ama hala öğrenciyim. İl..