Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geberin lan, fakirler!! : )

Geberin lan, fakirler!!  : )
 

resim alıntıdır


Gönlüne göre iş bulamayıp belki İstanbul’da iş bulurum diye İstanbul’a iş aramaya giden bir genç hanımın sitemleri, okuyunca çok güldüm ve paylaşmak istedim. Aslında güleriz, ağlanacak halimize.

“Sigortam var, Devlet Hastanesi’nden işe giriş sağlık raporu almak 206 TL’ ye mal oldu. İçinde doktorlara muayene, röntgen ve kan tahlili var, benim sigortam Devlet Hastanesi’nde muayene ve bu tahlilleri kapsıyorken ben bu maliyete neden katlanıyorum, sağlık problemiyle gelmediğim için oluyormuş, pekiyi!! Örneğin, belli yaşın üstündeki kişilerde ve/veya kadınlarda hiçbir sıkıntı olmasa bile yapılması gereken rutin kontroller var ve bunlardan para alınmıyor, alınmaması da doğru olan. Zaten, biri sağlık sisteminin müthiş olduğundan mı bahsetti, işsiz bir insan bir çırpıda bu parayı nereden bulacak kredi kartı zaten geçmiyor ?? Asgari ücretin 850 TL olduğu bu ülkede çalışanın ilk ayı yol yemek ve sağlık raporu çıktıktan sonra 200 TL’ ye tekabül ediyor, geberin lan fakirler!!!”

Sibel Koçarslan

 

 

 
Toplam blog
: 627
: 3456
Kayıt tarihi
: 11.06.11
 
 

Kendi halinde yaşayan doğa tutkunu, sıradan bir vatandaş. İnsanların dış güzelliğine değil iç güz..