Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gel seni partimize üye yapalım...

Gel seni partimize üye yapalım...
 

-At bakalım buraya imzanı...

-Abi... Neden?

-Üye olcan işte... dedik ya...

-Üye olunca ne olucak abi?

-Sabırlı ol bilgilendirileceksin...

Anlamadım gitti... Adamın biri geldi. Yeni bir parti kurmuşlar, adı lazım değil. Sizi üye yapayım dedi. Sebep?!?

Kendi de veremiyor ki cevabı...

Bir tane form var elinde. Adın, soyadın adresin, telefonun, nerden mezun olduğun ve de imzan... Hoooop üye oldun bile. Ne kadar da kolaymış diyor üye olan... Mülakata mı sokçaklardı seni üye yaparken? Bilmem kaç kilometre koşun bakalım dayananlar üye olacak. Sanki işçi alımı yapılıyor. (Hatırlayanlar hatırlamıştır, bir kurum bu şekilde işçi alımı yapmıştı)

Çok acayip bir memleket burası.

Adam tipimi beğenmemiş olacak ki çıkarken öylesine sorma zahmetinde bulundu bana: Sen de üye olmak istermisin acaba?

Sırf meraktan broşürünüz var mı diye sordum. Yok dedi şimdilik bastırmadık. Tamam dedim siz ayar çekin geliyorum ben de.

Saygızsızca diyeceksiniz belki ama onlarınki kadar değil...

Cahil insanları üye yaparak, yanımızda destekçilerimiz, yandaşlarımız var diye göstermeye çalışıyorlar ve daha neler neler...

Görevli beyimiz gittikten sonra üye olan arkadaşa sordum... Neden üye oldun dedim.

Aldığım cevap tam da o partinin üyesine yakışır cinstendi:

Amaaan sen de ne olcak beya her şeyden kıl kapmasana şöyle... Her şeyin altında bişey aramasana. Oluverseydin sen de üye beya...

Tabiiiiii :)))

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..