Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Geleceğin Gelmediği Yer

"Merhaba Canan,

İnsanın geride bıraktığını sandığı acıları yeniden yaşaması ne kadar umut kırıcı bir bilsen. Varlığımda çıkan anarşiyi bastırmaya artık gücüm yetmiyor. Bütünlüğümü yitirmiş durumdayım. Aklım, bedenim, ruhum; aralarındaki geçimsizliği şiddete vardırdılar. Zekâm, duyularıma itibar etmiyor. Ondan elde ettiğim verim her geçen gün biraz daha azalıyor.

Zihnimin, doğadan daha güçlü olduğunu keşfettim. Onu dizginleyemiyorum; karanlığa sürükleniyorum.

Kendi deliliğinin mimarı olmak çok komik olmalı. Çünkü geleceğin gelmek bilmediği bu yerde, halime deliler bile gülüyor. Onlarla aynı kapının arkasındayım.

Suratındaki acı tebessümü görür gibiyim. Diyorsun ki, neyin var? Neden kendini bu kadar üzüyorsun? Bence kafana bu kadar takmamalısın.

Ah! Bir bilebilsem neyim var? Her şey ne kadar kolay olurdu o zaman. Bazen soruyorum kendi kendime; yoksa bir hiç yüzünden mi bütün bunlar?

Burada bir arkadaş edindim. Hiçliğin insanı iyileştirdiğini söylüyor. Beklenmedik bir anda gelirmiş. İşte diyor; o an kader anıdır bizim için. Duyduğumuz nedensiz kaygıyla ya varlığımızın anlamını kavrar, yeniden inşa ederiz kendimizi, ya da daha çok sarılırız hiçliğe."

Ali Nail.


Fotoğraf: upload.wikimedia.org'dan alıntıdır.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/36/Dusunen_Adam_(_Le_Pensevr_).jpg

 
Toplam blog
: 164
: 710
Kayıt tarihi
: 13.09.06
 
 

1956 yılında doğmuşum. Tanrı Bilimi Eğitimi aldım. 78 kuşağından olmanın verdiği şevkle olsa gerek;..