Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Gelişim ve amaç oluşturma yasası

Gelişim ve amaç oluşturma yasası
 

Günün Anlamı : Benim için "GELİŞİM" günü

Kendim için bireysel gelişim ajandamı hazırlıyorum. Her bilginin öğretildiği bu dünyada ben kendim için bir okul sırasına oturmayı ve mezun olmayı düşünmeksizin öğrenmeyi diliyorum. Yaşamı daha iyi nasıl yaşamak sorusuna yanıt bulmak için Yaşam Sanatı Okulu’nda derslerini zevkle yapan biri olmak istiyorum.

Günün Duası: Tanrım, bana istemediklerime odaklanma yerine doğru seçimlerimi ve isteklerimi ifade etme becerisi ver.

Günün Onaylaması: Ben yaşamın bilmecelerini zevkle ve kolaylıkla çözmeye odaklanan biriyim.

Günün Notu: Başkalarına yararlı olmanın en temel yolu kendimize yararlı olmaktır. Kendinizi öyle zenginleştirin ki, sizden yayılan servet herkese yetsin.

Günün Sözü: Olabileceğimiz şeyi olabilmemiz için asla çok geç değildir. GEORGE ELIOT

Evrenin Kütüphanesinden : MORETTO (1498-1554) Yüksek Rönesans resminin önemli temsilcilerinden olan sanatçının desenlerinde lekesel değerler hakimdir. Eserlerinde dramatik konulara ağırlık vermiştir. Renkçi üslubuyla işlediği konuları gerçeği çağrıştırır.

Günün Yasası : AMAÇ OLUŞTURMA YASASI

Sınırlarınızı genişletecek ve sorumluluğunuzu evrensel boyuta ulaştırabilecek bir amacınız yoksa siz evrende çok dar bir alanda yaşamanın acılığını hissedersiniz. Dünya tarihi iyi ya da kötü amaçlarını gerçekleştirenlerin öyküleriyle oluşmuştur. Dilediğiniz seçimi yapmakta özgürsünüz. Sonuç sizi ve benzerlerinizi etkileyecektir. Bir amaç yaratmak, varlığımızın temel motivasyonudur. Yaşamın anlam sorunsalına en iyi yanıt, bir amacınızın olmasıdır. Amaç, sınırlı dünya zamanında en iyi ölümsüzlük iksiridir. Sizi öldükten sonra bile diri tutar.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..