Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Geliver artık

Geliver artık
 

Sabretmek en büyük erdemdir


Ömür boyu ağlasamda gam yemem artık

Zalimce kara sevdadan nasibimizi aldık

Niçin bu dünyada mutlu olmayıp ağladık

Uzat ellerini elimden tut, tutuver artık.

 

Rahat bırakmaz, gözlerimin önünde hayalin

Tutmak isterim kaybolursun nazlı yarim

Aşkına dayanacak kalmadı halim

Şu gönül yaramı sar, sarıver artık.

 

Sevdim deli gibi aşkından tadamadım

Eridim kül oldum aşkından tadamadım

Niçin bu dünyada ben mutlu olamadım

İçin için ağlatma gel, geliver artık.

 

Sevda trenin geçmez oldu buradan

Ellerim boş gözlerim yaş doldu arkandan

Vakit yanaştı gel geliver artık geç kalmadan

İl il aratma gel geliver artık.

 

Yaşamıyorum artık sensiz ben

O duygularım hayallerim sönmeden

Ruhum diğer aleme göçmeden,

Uzaklardan koşupta gel, mutluluklar bizim olsun geliver artık

 

                                       (Hüsnü Çulhaoğlu, 1982, Sinop)

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..