Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Genelkurmay

Genelkurmay
 

Siyasi iktidar sahipleri, önce mahkemelik, şimdi de ''Karakolluk'' oldular. Ve bu millet, ''Güvencemiz ''sayesinde sahipsiz olmadığını bir kere daha anlamış oldu. Ve de çok çok iyi oldu. Gözümüzün içine baka baka: ''Demokrasi amaç değil, araçtır'' diye diye... Fikirleri neyse, zikirlerini de açık açık söyleye söyleye ve de ''Alıştıra alıştıra'' arz-ı endam eylediler. Gönülleri yaraladılar. Kadayıfın altını da böylece yaktılar.

Şu sözlerin dehşetine bakınız, ürpermemek elde değil: ''Tutturmuşlar, laiklik elden gidiyor diye. Yakında bu millet istedikten sonra, laiklik tabi elden gidecektir. 'Ya Müslüman olacaksın, ya da laik . Egemenlik Allahındır.' Ben Müslümanım diyenin tekrar zaman gelip aynı zamanda laik' im demesi mümkün değil. 'Egemenlik, kayıtsız şartsız milletindir lafı, koskoca bir yalan. Egemenlik, kayıtsız şartsız Allahındır.''

Yukarıdaki sözlerin sahibi, 'Ben değiştim' dese de bu sözler onun amelini, zikrini gösteriyor. ''Biz, hazmettire hazmettire geliyoruz'' diyerek cüretini de sergilemekten geri kalmıyorlar. Bile bile... Lades oynaya oynaya, şakır şakır takiyye yapa yapa geldiler bu günlere kadar.

Memleketin dahilinde ve haricindeki bedhahlar, mukaddes Ata emanetlerini hiçe saydılar. Gözlerimizin içine baka baka. Ata, bu günlere karşı da bir emniyet sibobu gibi tedbirini alarak, bizlere şöyle seslenmişti hatırlanacağı üzere:

'Eğer onlara (Hoca kıyafetli sahtekar alimlere) karşı benim şahsımdan bir bir şeyler anlatmak isterseniz derim ki ben 'şahsen onların düşmanıyım. Onların menfi istikamette atacakları her adım, yalnız benim şahsi inancıma değil, yalnız benim, yalnız benim inancıma değil, o adımı milletimin kalbine havale edilmiş, zehirli bir hançer olarak görürüm... Benim ve benimle hemfikir arkadaşlarımın yapacağı şey, mutlaka o adımı atanı, tepelemektir. Sizlere, bunun da fevkinde bir söz söyliyeyim ''Farz-ı mahal bunu temin edecek meclis olmasa, öyle menfi adımlar atanlar karşısında herkes çekilse ve kendi başına yalnız kalsam, yine tepelerim..''

Fazla söze hacet kalmadı. Yapılan ''Budur!''

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..