Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Giden Bir Şey Götürmez

Terk eden, bırakıp giden, kaçan… Ceketini alır çıkar.

Ne güzel her şey bana kalır, keşke beni de terk etseler!

Gözü yaşlı sümbüller anlamsızca isyan ederler ama her şeyini sana bırakmış.

“O gitmeseydi de…”

Hayatın sadece birlikte olunan kişiye bağlı olduğunu düşünmüyorum, dünyalıklar da önemli.

Ben Leyla, ceketini alıp gidecekse Mecnun bile gidebilir!

Gidenlerin böyle onurlu davranışları vardır ya götüremediği için mi, kızgınlıktan onu mu düşünecek, ya da terk etmenin diyeti mi?

Giden bir de suçlu oluyor ya belki başka gidenler de olacak bu yüzden cesaret edemiyorlar.

Yani böyle gidişlerde hani her şeyi sana bırakmış daha ne istiyorsun. Onurlu gidişlerden bahsediyoruz tabi, kırık tencereyi bile soran var.

Yine de bu arkasına bakmadan çekip gitmeler hoşuma gidiyor zira anlaşarak gitse belki bir şeyler isteyecek. Gitsin, gitsin, yüzünü şeytan görsün!

Keşke bu şekilde beni bırakıp gitse diyenler de vardır biliyor musunuz? Terk etti diye kızmak da ne, mesela ben şahsen bizatihi onu daha çok severim!

Hani bazen diyorlar ya işte çantasını aldı çıktı. Çantada bankadaki paralar varsa…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..