Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Gidenlerin ardından

Gidenlerin ardından
 

Bende sevdim çiçeklerin açmaya korktuğu ilk anda.
İsterdim ki düşüncelerimin sonunu bir ömür boyu saklayıp.
Sensiz geçen hatırlarla gömmeyi dilerdim.
Bir gün kalbin sızlarda hatırlarsan beni, içindeki tutkuya kaptırırsan kendini, geceleri uykunda ismim sayıklarsan, Sende anlayacaksın unutmanın güç olduğunu.

Bir gün kısadır derler amma, bir günü bin yıl gibi yaşayan, sevmeyi bilen, acının, kederin, çile ve ızdırabın, bir gün son bulacağını ümit ederek dakikalarını yaşayan, kalbine bunları gömerek yaşar bilir misin?

Baharın gelişini müjdelemesi, yemyeşil yapraklarını kırlara, bahçelere sermesi, nasıl insana huzur verirse karşılığını aldığım her gülüşün bana huzur verecektir bilir misin?

Yaralı bir yürek bırakıp giden için yazılan aşk nameleri, peki aşk bu kadar acı çekmem için mi beni buldu?

Neden ben aşık olurken bunu düşünemedim. Neden körü körüne bir sevdaya kapılıp gittim.

Neydi beni bu kadar düşüncesizce içine alan ve beni yalnızlığa iten şey.

Aşk var, bende aşka inanırım diyenlere selam olsun. Kendinizi hiç ama hiç boşuna yormayın.

Adama sorarlar madem aşk var, aşkınız nerde?

Aşık olup da hala aşkıyla mutlu olanlar sizin adınıza sevindim.

Demek ki aşık olduğunuz kişi doğru kişi.

Resim : www.lavinya.net/galeri/img1864.htm

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..