Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gidiyorum...

Gidiyorum...
 

Sonunda uzun zamandır beklenen an gelmiştir, Gidiyorum...

Yorgunum zor geçen kışın ardından, üstesinden geldiğim onca problemden, tüm yaşanmışlıklarımdan. Yarı yolda bırakıp kaçmayı istediğim, bir daha düzelemem dediğim, nerede yanlış yapıyorum diye sorguladığım, yıkıldığım, yenildiğim, adım atmaya korktuğum, umutsuzluğa kapıldığım, tüm karanlık anları geride bırakmak zamanıdır şimdi.

Sadece gitmek istiyorum. Mavilere, yeşillere, sevgilere hazır yüreğim sonuna kadar.

Bir haftalığına olsa da sanki huzuru bulacağım bir tatil olacak bu seferki. 'Herşey dahil' programlara huzur da dahil mi kestiremiyorum ama biliyorum huzur da yanımda olacak. Bedenimi ama en çok ruhumu dinlendireceğim bu sefer. Uzun zaman araştırmacı bir rol üstlensem de tüm seçenekleri geride bırakıp çoktan seçmeli bir tatili nasıl planladık bilmiyorum ama biliyorum ki bu da güzel olacak.

Ne de olsa 'Güzel Kız' yine yakınlarımda olacak... Ayrı şehirlerde yaşanan birlikteliklerin en zor kısmı da birlikte geçirilemeyen zamanlar olsa gerek. Bu tatil iyi bir fırsat olacak, biliyorum.

Uzun bir yolculuk olacak yine güney kıyılarına doğru, bir de dönüşü olmasa değil mi? Bu konuyu düşünmemek lazım tabi ki şimdiden.

Bir diğer handikap ise çalışmayacağın hafta için gitmeden önce çalışmak durumunda olman. Bu hafta zor geçiyor ama sonrasını düşünerek hayıflanmadan günü kotarmaya çalışıyorum.

Bu hafta sonu itibari ile gidiyorum ve bir sonraki hafta içine kadar hayatın tüm gerçeklerinden uzak durmaya çalışacağım ve dinlenmiş olarak geri döneceğim, umuyorum!

Bu süreçte tatilde olacaklara keyifli ve huzurlu bir tatil diliyorum, planlarını daha sonraya yapmış olanlara da iyi çalışmalar...

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..