Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

'Offsite Meeting'

'Offsite Meeting'
 


Gündelik rutinimden koskocaman bir hafta çalmış ve 'tatil' yapmış hatta o haftayı takip eden haftaya da 'salı'dan başlayarak iş günü sayısını dört güne çekmişken.

Unuttuğum ve dün gelen bir mail ile anımsadığım 'offsite meeting'imiz bugun öğlen başlayarak yarın akşama kadar sürecek. Daha güzel bir haber olamazdı sanırım saate baktığım her an bu saatte geçen hafta yüzüyordum, güneşleniyordum vb. cümleler aklımın içerisinde dolanıp dururken işe adapte olabilmek ne mümkün!

Bu süreci sonsuza kadar uzatabilmeyi isterdim açıkçası hep 'tatil modu'. Gerçi 7 gün yeterliydi, zaten uzayıp giden tatillerle aram hiçbir zaman iyi olmamıştır, tadında bırakılmalı. Süreçten kastım iş hayatı ile ilgili olanıydı. Şöyle 12:00-16:00 arası çalışılacak bir iş olsaydı. Neyse söylenmenin bir anlamı yok tabi...

Biliyorum çalışma koşullarımı görme ihtimali olsa evde söylenip başını şişirdiğim annem çok kızardı!

'Günün nasıl geçti' sorusuna verilen yanıt genellikle 'yorucu' oluyor tarafımdan ama neyse ki ne yaptın da yoruldun çok sorgulanmıyor! Neler uydurmak durumunda kalırdım acaba...

Gerçi o kadar pembe bir çizgide de gitmiyor sürekli tahmin edileceği üzere. Şu ofis dışı toplantı-eğlence neden organize edilir mesela? 'Birazcık eğlenin önce, sonra nasılsa istesenizde mesai bitiminde çantanızı alıp çıkamayacaksınız' diye kanımca.

Yabancı şirketlerin handikap'ı Türkiye de yaşar ve çalışırsın ama Şirketin 'mali yılı' Haziran ayında kapanır. O mali yılı kapatmakta keşke yazmak kadar olsaydı, kapattık gitti!

Önümde zor geçmesi muhtemel bir hafta varken şu iki günlük ofis dışı aksiyonunu iyi değerlendirmem lazım.

Yeni gelmiştim, yine gidiyorum...

Keyifli bir çalışma günü diliyorum.

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..