Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Gitar sesim...

Gitar sesim...
 

Resim netten..


Yağmurla aramda bir cam, yanımda çayım ve müzik

Tam da birşeyler okumak isterken. Çekmecedeki fotoğrafları taşıyor aklıma tanıdık bir gitar sesi..

işte elimde anılar, Aynı resim karesindeyim sevdiklerimle.

Bir yanımda gitar sesi, elimde çok sevdiğim eski bir fotoğraf...

Çayımı bırakmadan küçük bir kağıda gidiyor öteki elim.

ve paylaşıyorum kendimle..

Eskiden

Saçlarının rengi daha karaydı sanki.

Gözlerin, daha mı masum bakardı.

Şimdi ateşli bir çakmak aslında.

Bunun sebebi benim, öyle mi?

Oysa,

Gözlerine raslayınca gözlerim, sorun olmazdı eskiden.

Ya da ..

Saçlarıma dokununca sen. .

Şimdi,

Asırlar önceye bakıyorum, dün gibiyiz aslında.

Sanıyorsun ki..

Sebebi ben oldum ayrılıkların.

Sebepsizdi gidişim,

Hiç bilmeyeceksin,

Masum korkularımı anlatamadım ki.

Şimdiyse,

Varsın kor olsun dudaklarımız, konuşamadıkça.

Ya da bakmayız gözlerimize.

Kararsız adımlarımın sebebini sormadın ki.

Şimdiyse sadece,

İyi ki varsın.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..