Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Gitmeler gelmiş

Gitmeler gelmiş
 

Gitmeler geldi gene bana, şehir şehir alıp başımı gezmeler çaldı gene kapımı. Bu sefer ne zaman gidiyorum hiçbir fikrim yok ama gidiyorum gene biliyorum geldi mi gitmeler gitmemek olmaz.

Zamansız geldi bu kez gitmeler. İstemiyorum sanki ayaklarımı diriyorum bir keçi gibi inatçı. Ama biliyorum gitmeler geldi mi gitmemek olmaz. Gene dumanımı tüttürerek bir lokomotif gibi gideceğim işte.

Anasından uzaklara düşmüş bir cenin gibi, çocukluğumdan gidiyorum, gençliğim arkamda kalmış çoktan, ne zaman bitti fark etmedim bile, artık ruhu yaşlanmış bir gencim fark ettim. Bu kez ben istemeden büyümüşüm.

Gitmelerin geldiği ilk günü hatırlıyorum da nasıl da sevinmiştim çocukça. Bu kez hüzün var yüzümde ki sima da. Gitmeler gelmiş bir yağmurla hayatıma. Gitmeler gelmiş bir davetiye gibi hiç gitmediğim yerlerden. Geceler çağırıyor yine beni sarhoş olmam için, sarhoşken gitmesi daha kolay der gibiler nedense.

Bir kadın gibi bu gidişler. Alıp götürüyorlar seni bu diyarlardan sonra atı veriyorlar araçtan aldıkları yere. İlk gidişimde de atmışlardı saçlarımda tek tük beyazlar vardı o zamanlar. Şimdi çoğalmışlar aynada parıldıyorlar birer birer. O zamanlar sarhoştum attıklarında şimdiyse aklım yerinde atacaklarını bile bile arabadan gitmelere doğru gidiyorum.

Bilirsiniz belki de gitmeler geldiğinde kalmak olmaz, bu bize yakışmaz, gitmelere yapılmaz kalmak. Gittiğinizde ve arabadan attıklarında sizi anlarsınız ki gittiğiniz yer burası değildir. Ya da tam tersi geldiğiniz yer aynıdır da gelen aynı değildir. Gittiğinizde ne aynı kalıyor ki geride yada siz aynı mı kalıyorsunuz. Gitmeler geldiğinde her şey öyle değişiyor ki.

İncitiyor sizi, güzelliği iyi büyüleyip aldatıyor kandırıyor. Bilseniz bunu yapacak bir şeyiniz kalmıyor geride. Bilseniz bile terk edileceğinizi bir gün acı bir şekilde gitmek zorundasınız gitmeler geldiğinde.

Ayak diriyorum gitmeler gelmiş gene bana. Davetiyemi göndermişler uzak diyarlardan. Hiç gitmediğim yerlerden davet ediyorlar ısrarlar. Her şeyim hazır ne zaman gideceğimi bilmiyorum sadece, anasından uzağa düşmüş bir cenin gibi gene gidiyorum gitmeler gelmiş.

Hayatımda hep varlardı zaten gitmeler, eskiden bir hayaldi artık bir zorunluluk, bağımlık gitmeler.

Gene gelmiş kapımı çalıyor gitmeler ısrarla.

gg

 
Toplam blog
: 28
: 637
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Adana'da lise öğrencisiyim, yazılarımı amatör olarak canım istediği günlerde yazıyorum. Genelde habe..