- Kategori
- Futbol
Global marka olabilmek

Fenerbahçe Türkiye’nin en önemli yerel markalarından biri, yenilenen stadyumu , Fenerium noktaları ile müşterisi ile buluşma sıklığı ve kalitesi en yüksek olan kulübümüz. Roberto Carlos , Guiza, Alex gibi global bilinirliği yüksek çalışanları var.
Ancak tüm bunlar global bir marka olmaya yetiyor mu? Geçtiğimiz yılki parlak performans bu yıl neden sönük?
Günümüz global markalarının en önemli ortaklığı , üretimden tüketiciye kadar olan iş süreçlerindeki organizasyonların mükemmel yönetilmesi yani verimliliğin maksimize edilmesi.
Peki verimlilik nasıl arttırılıyor?
Verimliliği arttırmanın en önemli anahtarı insan yönetimindeki başarı...
Ülkemizde her başarısızlıkta kendi yanlış seçimlerini kurban eden istikrarsızlık abidesi Türk yerel futbol markası yöneticilerine duyurulur.