Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Gölge düşüren

Adımın anlamı 'gölge düşürendir' benim. Herkesin kaderi adına benzer bilirmisin?Adım ömrünü gölgeler, düşmelisin gönül telimden. Sesin küflenir gölgesi nemli bestelerimde ve zamansız girdiğin şarkımda; seslerimizyakışmaz ve sözlerimiz tutmaz birbirini. Küf kokulu bir düet olur; üryan notalarında, çaresizlik rezilliğini ayyuka çıkaran. Ve küflü notalarından bir ayrılık yazılır alnımıza.

Toplanmamış zamanlar dağınığında yaşıyorum ben. Kaç gün olmuş ben anamın rahmine düşeli vekaç gün olmuş ömür şarkım besteleneli? Dün olanlar bugünde olacak yarın da. Zaman denilen hazır olmak demek değil midir?

Beklemiyordum gelişini; zamansızız henüz; hazırlık telaşıyız. İki boylam arası kadarvakit farkıyız. Boylamlar arası savaşlar başlar, zamanlarımız birbirine yetişmeye çalışır. Eşitlenemez ik taraf; ben erken olurum, sen geç. Hergece aramızda uzanır savaş bıkkını küflü zamanlar. Gelmemeni istediğim kadar istemedim hiçbirşeyi. Akortsuz bir aşkta, düşler ayrılığı, buzamansızlık. Adım ağır gelir, vakitler tamamlamaz birbirini. Adımıngölgesinde küflenir aşk ve küflü aşkımıza ayrılık yazılır boylamlararası.

Ömür melodimizin nakaratıdır bu; ayrılığın bamtelinden gelir tınıları. Hiçbir ayrılık yakışmaz bir nakarata bu kadar vehiçbirşey haketmez ayrılığı aşk kadar. Dilimiz aşk yanığı, ayrılığı üfleyerek içelim ve rezillik bir ayrıcalıksa küflü düetimizin şerefine son kez ayrılalım.

 
Toplam blog
: 3
: 313
Kayıt tarihi
: 14.06.08
 
 

Edebiyat fakültesi , sanat tarihi bölümü mezunuyum. Branşımla ilgili iş bulamadığım için kendi işimi..