Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '14

 
Kategori
Babalar Günü
 

Gördüm

Gördüm
 

Ozanlar anıtından,


Babalar gününü kutlamak istedim değerli blog dostlarım ve tüm babaların, ancak gerek yaşadıklarımız ailemizin uzaktaki üyelerine dönük endişelerimiz gerek televizyon, gazete, internet haberleri

“Kutlama” yapabilecek durumda olmadığımıza dair öyle baskı uyguluyor ki ne yazacağımı bilemiyorum.

Bu duygular içinde her zaman şükredecek bir şeylerimiz var diye düşünerek başladım  yazıma gerçekten var. Sağlık, dirlik, aile birliği gibi paha biçilmez değerlerimiz var.

Irak’a çalışmak için giden kardeşimizin koşullar değiştikten sonra maruz kaldığı yaşam koşullarından bin bir güçlükle kurtularak birkaç gün önce  aramıza dönebilmiş olmasına dair  tarifsiz sevincimize şükrederek  kendileri oradan ayrılır ayrılmaz  Konsolosluğumuzda rehin alınan diğer vatandaşlarımız için üzüntümüz  devam ediyor.  Bir yandan da sınır şehirlerinde güç koşullarda neredeyse kelle koltukta görev yapan kardeşlerimizin bir an evvel güven ortamına kavuşabilmelerine yönelik dualarımızı  eksik etmeden gözlerimiz yollarda ve haberlerde bekliyoruz.

Babalar günü  bu Pazar, dilerim hiçbir baba, sağlıktan, sevgiden, saygıdan yoksun kalmasın, dilerim tüm çocuklar babalarından şiddet yerine sevgi, baskı yerine övgü alsın, dilerim bütün beyler  “Baba” sıfatını hak eden olsun.  Baba özlemi çekenlere sabırlar aramızdan ayrılan baba(ma)lara rahmet diliyor. Yaşayanlara uzun ömürle sağlık diliyor  ailemdeki babalarla beraber her birinin  babalar gününü ayrı ayrı kutluyorum.

Yaşam boyu zorluklardan yılmayan babama ithafen burada Hasan Hüseyin Korkmazgil’e bırakıyorum sözü saygılarımla

              “Gördüm!

Babaların ağlamasını

Dalları düğüm düğüm

Gövdesi kahve falı

Bir zeytin ağacını köklemek

Var ya

Sökmek var ya

Sarp yamaçtan ardıcı

Kazma vurmak

 beş yüzyıllık  meşeye

Acısını duymak var ya

Kopmanın

Babaların ağlaması

Öyle zor!..”

(2006 temmuz Milliyet Şifre bulmacadan)

14 Haziran 2014 Cumartesi Cemile 

 

 

 

 

    

 

 

 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..