Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerim nemli

Gözlerim nemli
 

Seninle birlikte yaşadığımız o eski günleri,
Ay ışığında buluştuğumuz geceleri,
Enginlere bakıp kurduğumuz hayalleri,
Acı tatlı su gibi akıp giden yılları,
Şimdi, sende hatırlıyor musun sevgilim.

Gözlerim nemli uzaklarda ararım seni.
Dilerim Tanrı'dan gelsin o günler geri.

Sen yokken yanımda oldu, gündüzüm gece.
Ağzım dilim lâl oldu, tenim soğuk ter içinde.
Ruhum yalnız, kalbim boş, gönlüm hüzün içinde.
Sensiz yalnızım, onca dost, arkadaş içinde.
Şimdi beni daha iyi anlıyor musun sevgilim.

Gözlerim nemli uzaklarda ararım seni.
Dilerim Tanrı'dan gelsin o günler geri.

Seninle birlikte onca yaz, kış, bahar yaşadım.
Tüm güzellikleri seni kaybedince anladım.
Yokluğunda ruhumda ne fırtınalar koptu.
Hatıralarım silindi, yaşam umudum yok oldu.
Şimdi beni affediyor musun sevgilim.

Gözlerim nemli uzaklarda ararım seni.
Dilerim Tanrı'dan gelsin o günler geri.

Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..