Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Gül gibi

Gül gibi
 

Bir gün yaşadığımız bu aşkı unuturum sandım.

Kabuk bağlayan yaraların dökülmesi gibi,

Kalbimdeki bu aşkın izi bir gün beni öldürür.

Tıpkı bir gülün bir güle değip solması gibi.

Bazı şeylerin zaman içinde kaybolacağını sanırdım.

Baharda yağan yağmurların tpprakta kuruması gibi.

Bu aşkı, bu sevdayı hep seninle yaşamak isterdim.

Bir gülün bir güle değen sıcaklığında olduğu gibi.

Ömür kısa, her şey gibi, bir gün o da gelip geçer sandım.

Her gün güneşte oluşup kaybolan binlerce gölge misali.

Belki bende senin aşkınla hayat bulur yaşarım sandım.

Kuru bir gülün, toprakta can bulup yaşaması gibi.

Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..