Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerinden kaçtım

Gözlerinden kaçtım
 

"RESİM:ALINTI""Egemen gönlüme kara sevdan başka ne söyleyeyim"


Sevgimi karanlık gecenin koynunda düşüme yazdım

Sensiz kaldığım günlerde hayallere kulaç attım

Varlığın uzaklaştıkça bir salın üzerinde bedenimden

Bin kat daha sevdim hülyalarındaki seni

Kırçiçeğimdin el değmemiş, baldan tatlı sevdamdın

Benim değildin o başka

Bende olan sevgi dolu yüreğim

Bir de yeşil kazaklı resmindi

Adını kalbime kazıdım sedefli hançerimle

Mümkün değil yüreğimden silmem tek bir harfini

Öyle derinlere yerleştirdim ki sana olan sevgimi

Görmen mümkün değil senin bile.

Ay ışığının ıslığında binlerce kez yandım kavruldum

Beni sevmeni arzulayan duygularımla baş başa yoğruldum

Çeperlerine gizledim aşkın ne anlama geldiğini yüreğimde

Elimden başka bir şey gelmedi, çok ağladım, yoruldum

Öyle imkânsız bir zamanda geldi ki itirafın, şaşkınım

Çaresiz kalbime yerleşen duyduklarımın sızısıyla sarhoşum

Egemen gönlüme kara sevdan başka ne söyleyeyim

Susmak zorunda kalışımın tek sebebi sensin

Kaderin ağları örülmüş kement gibi boynumuza geçmiş

Aynı şehirde bahtımıza gurbet düşmüş

Korkum acı çekmen aşkın keşmekeşinse

İşte bu yüzden sadece gözlerinden kaçtım

20.11.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..