Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Günde iki litre, fasa fisoymuş!

Günde iki litre, fasa fisoymuş!
 

Bugün bir haber okudum feleğim döndü! (Hani "birgün bir kitap okudum hayatım değişti" sözü var ya, onun gibi)

Yok efendim günde 2 litre su içilmesi sağlıklı değilmiş! Aaa olur mu öyle şey?

Hani cildimizi ışıldayacak, kilolarımız suya karışacak, yağlarımız eriyecek, elastiki bir vücumuz olacak hikayeleri 2-2, 5 günlük su içmemiz karşılığında kavuşulacak bir hazineydi hani.

Tüm dermatologlar, doktorlar, diyetisyenler, bu işin duayenleri hep su, hep su dediler. Hatta su yaşam kaynağımızdı! Halâ öyle de...

Günde 2 litre su içmek fasa fisoymuş!

Tamam ben öyle kabul ediyorum. Günlük 2, 5 litreyi geçtik 3, 5 ve üstü su içiyorum. İşyerimde yarım litre su şişem damacana'dan dolar, dolar gelir ve biter. Hatta yiyecek bir şey almam ama susuz çıkmam abi!

Cildim yine kırışıyor, vücudum yine yağ bağlıyor ayrı mesele.

İçtiğim su beni hiç fıstık gibi göstermiyor bu da ayrı bir mesele...

Ben suyu sevdiğimden içiyorum kardeşim. Bakıyorum hiç su içmeyenler var. Mümkünse içenler var.

Hani rakı içen ölüyor da su içen ölmüyor mu? Mantığı kurarsak!

Ben suyu severek içiyorum. Keyif de alıyorum da benim anlamadığım geçmişin doğrusu bugün niye yanlışı çıkıyor. "Bir doğru vardır. Diğer doğru ortaya çıkana kadar" savını'mı dikkate alalım.

Biri birşeyler söylesin ama mantıklı tarafından olsun!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..