Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '06

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Günde kaç saat çalışabilirsiniz ?

Günde kaç saat çalışabilirsiniz ?
 

..Başımı kaldırıp saate baktığımda gece saat 2:00 olmuştu. Sonra kaç saattir internete bağlı olduğuma baktım ve gördüğüm rakam beni biraz ürküttü tam 14 saat. Sabah'ın o erken saatinden gece bu saate kadar normal ihtiyaç molaları hariç bilgisayar başından hiç kalkmamıştım.

Ne bir kimse ile konuştum nede aklımı başka birşeye verdim. Önümde planladığım ve startını verdiğim proje, içimde bununla ilgili ilham perisi ve yetenek melekleri...

Bilgisayar başında saatler geçirmek para kazanmak için mi yoksa sevdiğin bir işi yaptığın ve bırakamadığın için midir bilinmez ? Bir düzensizlik olduğu kesin.

Bazen insan kafasına koyduğu işi yapabilmek için herşeyini vermeye razıdır. Bu onun yaşantısında kendi seçtiği bir deneyimdir.

O halde neyi nasıl yaptığımızın ve bir düzensizlik olup olmadığını sorgulamak yerine olanı kabul edip bizim bu deneyimi herşeyi ile yaşayışımız değil midir ?

 
Toplam blog
: 6
: 1230
Kayıt tarihi
: 25.09.06
 
 

1980 doğumlu. Hayatını bilgisayar yazılımından kazanıyor. Fotoğraf çekmeyi seviyor. Aynı zamanda bir..