Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Kitap
 

Günlüğümden notlar; kütüphaneye gelen öğrenciler ve öğretmeni

Günlüğümden notlar; kütüphaneye gelen öğrenciler ve öğretmeni
 

Öğrenciler öğretmeni Mehmet Yaşar ile birlikte Kütüphanede.


11. Mayıs. 2010 Salı günü. Saat 13.45’i gösteren bir zaman dilimi. Kütüphanede sessiz çalışıyorum. Bahçeden cıvıl cıvıl sesler geliyor, kütüphaneye yaklaşıyor.

Yerkesik İlköğretim Okulu’nun 2. Sınıf öğrencileri. Öğretmenleri Mehmet Yaşar ile birlikte sabah ders saatlerinde işledikleri Kütüphane ile ilgili konudan sonra , Yerkesik Halk Kütüphanesi’ni ziyaret ettiler.

Hepsi soru hazırlamış. Sorularını yanıtladım. Kurallardan, ödünç kitap almaya, Kütüphanenin açılışından bugüne, binasına dek çeşitli sorular sordular, yanıtladım.

Kitapların bulunduğu bölümde gezindik. Kütüphanenin içerisinde ve bahçesinde çekildiğimiz hatıra fotoğrafından sonra okullarına döndüler.

Yerkesik İlköğretim Okulu öğrencileri her dönemde ve her alanda başarının adını simgelemişlerdir.

İlk günden bugüne Yerkesik İlköğretim Okulu ve Yerkesik Halk Kütüphanesi işbirliği ne hep önem verilmiştir. Yerkesik İlköğretim Okulu’nun 2. Sınıf öğrencilerinin öğretmeni Mehmet Yaşar gözleri ve yüreğiyle iletişim kurmuş bir öğretmen arkadaşımız .

Küçük öğrencilerime ve öğretmenlerine teşekkür ederim. Soru sormak için yarışıyorlardı.

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..