Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güzel, tombul, şişman kadınlar in! zayıf, çiroz, kürdan kadınlar out!

Güzel, tombul, şişman kadınlar in! zayıf, çiroz, kürdan kadınlar out!
 

Haftasonu gazetelerinde tombul manken arandığı haberleri üzerine yeniden yazayım dedim. Eteklerim zil çalıyor, demeyin öyle...

Gördüğümüz üzere şişmanlık revaçta!

Tombul hatlara yaniii 42-46 bedenlere dönüş başlamış! Moda bu yönde tasarımlar hazırlıyormuş! Nihayet kurtulduk mu acaba kürdan olma derdinden!

Geçenlerde kahvaltılık gevrek alayım dedim. Hani 14 günlük garantili olanlardan. Markette ayaküstü göz gezdirdim. Annaaaa o ne yaaa? 7 kaşık yencekmiş. Kız kızım yedi değil yetmiş kaşıkla zor doyuyorum. De get işine, Bıraktım elimden!

Sonra diyet listeleri; meyveler adet adet... Ohaaaa

5-6 erik, yarım ananas, 10 dut, 10 kiraz!

Yok yaaa....


Kibrit kutusu peynir, 1 dilim ekmek; deneyeyim dedim...

Bir dilim ekmek dişimin kovuğunda kaldı. En az 3 dilim ayol...

İşyeri arkadaşım göbeğimi göstererek zayıfla layyyn çekti.

Ay bozuldum ama kriz yönettim.

Yanu ben mutlu tombul olmak istiyom sen mi taşıyon hem benim göbeği...

akşama kadar gülme mevzuu oldu işyerinde...

Yıllarca insanlar anovriazma oldu! (hatalı yazdım sanırım) 34 Bedenlere kadar inildi.

Kocalar karılarına ultimatom verdi; ya zayıfla, ya terket!

O güzelim gencecik bedenler depresyona girdi.

Tamam kazan kadar olun demiyoruz.

Ama nooldu? onlar bunları yaparken diğer yandan tombul kadın aradı nette!

Oh çekmek gerek arkadaşlar; MODA DOĞRUYU BULDU!

yiyin gariiiiii...

Yaşasın mutlu tombulluk. Yaşasın tombul moda...

not; yazıyı pc kursunda çiziktirdim az oldu öz oldu...

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..