Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Haberin var mı ?

Haberin var mı ?
 

b blogcu


Haberin var mı benden dedi...

Haberin var mı...

Kaçtım kaç oldum...

Çivilendi gözlerin, yine bana bakıyorsun...

Neyse söyleyeceğin söyle de bitsin gece...

Bakışların hem bana hem de sana işkence...

Gülümsedim...

Var dedim var...

Senden haberim var.

Senden haberim var da,

Senin benden haberin var mı?

Ben mi dedim sana geç geç diye...

Ben mi dedim sana, yalnızlığı seç diye.

Ben mi dedim sana, her varımı, her canımı

Bir ummana at diye...

Ben mi dedim sana, hüzün hüzün ilerle

Mutluluğu geç diye...

Ben mi dedim sana, yut bütün harfleri de

Boş sayfayı seç diye...

Ben mi dedim sana, yelkovanı unut da

Akrep akrep kaç diye...

Ben mi dedim sana, kavuşturma kolları

Araları aç diye...

Ben mi dedim sana, uzat uzat yolları da

Hasret hasret uç diye...

Ben mi dedim sana, kederleri pul pul edip

Yıldız yıldız saç diye...

Ben mi dedim sana, güneşle oyun oyna

Karanlığa kaç diye...

Ben mi dedim sana, kopar kabukları da

Yaraları aç diye...

Demedim, diyemedim aldın başını gittin,

Ben sana dur dedikçe bildiğini işledin.

Dedi ki yorulma hiç, sitem sitem söylenme.

Bu da benim işim işte, bildiğimi işlerim.

Farz et ki serap gördün, işte geldin gidiyorsun,

Yüreğinde özlemlerin, katmer katmer düşlerinle.

Belki üç belki dört el, sallanacak ardından,

Veda bile etmeden dostum dediklerinle.

Git gecenin koynundan, gözlerini çek benden,

Git de uyu düşlerine öksüz kalmasın onlar.

Bunun adı ömür işte, bunun adı yaşam işte...

Benim adım saat işte...

Bulmayasın suç benden...

Haberin var mı benden dedi...

Haberim var senden dedim...

Lillo

 
Toplam blog
: 97
: 531
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Öğreneceği çok şey olan bir öğretmenim.... ..