Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '08

 
Kategori
İnternet
 

Hackerlik hobisiymiş

Hackerlik hobisiymiş
 

PC teknolojinin harikalarından biri.

Tuşlar ve yönlendirmeler sayesinde hayatımızın ne kadar kolaylaştığı malum. Bu kadar getirinin yanında birde götürü olmalı değil mi? Ne yazık ki var.

Msn hac kırı diye anılan kişiler adreslerinizi ele geçiriyorlar. Sonunda bazen msn adreslerinize ulaşamadığınız gibi bu kişilerin MSN’nizi kullanmasından ötürü nahoş durumlara maruz kalabiliyorsunuz. Son 3 gündür benim yaşadıklarımda bu.

Benim gibi birde sadece bilgisayar bilginiz de yazmanın ötesinde değilse durum iyice vahimleşiyor.

Msn’yi e posta dışında çok fazla kullanmadığımdan üç gün önce adresime tıkladığımda açılmadı. Hemen PC ‘den anlayanlara danıştım. Hackerlanmış olabileceğini söylediler ve bana yeni bir adres açtılar.İşin ilginci yeni açılan adrese hackırlanan ..... eklemeleri ve bu adresin yeni adreste benimle görüşmek istemesiydi. Karşımda ki benim ismimdeki hackerla konuşmamı istedi yanımdakiler.

Öncelikle niye diye sordum

Hobi dedi

Hobi!

Geri alındı bir şekilde sonuçta msn. Çünkü direk ismim adresim bu adreste köşe yazıyorum yorum yapıyorum ... vb; ve insanın ismide şerefidir düşüncemde.Sonrası adresteki kişilere mesajla durumu bildirdim . Konuştuğu kişiler olmuş ve bana bu kişiler ulaşmaya çalışmışlar.

Şimdi herkesi hackerlara karşı uyarıyorum gelen mesajların kaynağını bilmiyorsam açmıyorum ve adreslerimi kopyalamıştım önceden ama yine kopyalıyorum. Adreslerin kopyalanmasıda işe yaramaz. Düşünsenize adrestekilerle hackerların uygunsuz konuşmalarını....

Birde geri aldığımdan beri herkese aşağıdaki mesajı çekmek için harcadığım zamanı düşününce.

3gündür msn hacklernmiştir.yeni msn adresimden hacker 'a ulaşıp msn 'mi geri aldık.eğer hackerlandıgım gun içerisinde konuşmalar oldu ise kusura bakmayın!! Pc acemisi nefise canaran benim bu adres benim

. Lütfen hacker lara karsı dikkatli olun!!
Saygılarımla
Nefise Canaran

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..