Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Dostluk
 

Hadi Bana Beni Anlat

Hadi Bana Beni Anlat
 

Eğlenceli, epeyce öğretici ve oldukça çözümleyici yeni bir e-postalaşma yöntemini takdim ediyorum sizlere: Hadi Bana Beni Anlat... Aşağıdaki soruları yanıtlamaya başlar başlamaz; önce, dostlarımız hakkında ne kadar eksik bilgimiz olduğunu fark ediyoruz, ardından, kişilik tanımlarına dair pek çok şey bulup buluşturuyor ve yepyeni keşifler yapıyoruz. Gelen yanıtlar, yorumlar ve takip eden yazışmalardan sonra ise birkaç kazancımız ve maalesef -veya iyi ki- bir de kaybımız oluyor:

a- Dostlarımız hakkında belleğimizdeki boşluklar doluyor,
b- Soğumaya yüz tutmuş dostluk ilişkilerimiz tekrar ısınıyor,
c- Kişilikleri tanıma yöntemlerimiz değişiyor, zenginleşiyor,
d- Başkalarının bizi nasıl gördüğüne hayretle tanık oluyoruz,
f- Buna yanıt vermeyen veya vermek istemeyenlerin dost değil, birer tanıdık olduklarını anlıyoruz.

Şimdi soruları yollayacağınız e.postanızın başına şöyle bir şeyler yazabilirsiniz:

Beni ne kadar tanıdığını, nasıl bildiğini öğrenmek istiyorum. Aşağıdaki soruları yanıtlayıp bana yollamadan önce bu yazıyı hiç değiştirmeden tüm dostlarına yolla lütfen. Böylece her "kanka"nın eline, sana seni anlatacakları bir olanak vermiş ol; ama tek sözcük dahi silme ve değiştirme ki plânlanarak hazırlanmış bu soru demeti orijinal kalsın.

Şimdi, bana beni anlat lütfen.

1. Senin tam adın:

2. Benim tam adım:

3. Biz nerede tanıştık:

4. Beni kaç yıldır tanıyorsun:

5. Beni ilk gördüğünde ne düşündün:

6. En son ne zaman görüştük:

7. Benim yaşım:

8. Doğum günüm:

9. Göz rengim:

10. Kardeşlerim var mı:

11. En belirgin müzik türü tercihim:

12. Evimde hayvan besliyor muyum:

13. Espri anlayışım hakkında iki üç kelime:

14. Beni hiç ağlarken gördün mü: (Nasıldım?)

15. Benim için bir takma ad yazabilir misin:

16. En beğendiğin yanım ne:

17. Dostluğum senin için neden önemli (sadece 1 cümle):

18. Ben şanslı veya şanssız biri miyim? Kaç puanlık (1 ile 99 arası):

19. Detayları görebilme yeteneğim (1 ile 99 arası):

20. Amaç ve hedef saptamadaki kararlılığım (1 ile 99 arası):

21. Organizasyon becerim (1 ile 99 arası):

22. Zihinsel kondisyonum (1 ile 99 arası):

23. Duygularımı kontrol derecem (1 ile 99 arası):

24. Stresle başa çıkma becerim (1 ile 99 arası):

25. Hayal gücümün gücü (1 ile 99 arası):

26. Öngörülerimin gerçekleşme oranı (1 ile 99 arası):

27. Dış etkenlerden etkilenme duyarlığım (1 ile 99 arası):

28. Kendime güvenim (1 ile 99 arası):

29. Bu yanıtlara göre beni kaç puanlık tanıyorsun (1 ile 99 arası):

30. Sence ben seni kaç puanlık tanıyorum (1 ile 99 arası):

 
Toplam blog
: 147
: 2923
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim, çevirmenim, dilmaçım, araştırmacıyım. / Beş kitabım var: Beynin Kimliği, ..